  • Data: 2017-05-03 11:48:48
    Temat: Re: DasCoin - co o tym sądzicie
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 30 Apr 2017 21:02:57 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:
    > Przekonaj mnie. Jeśli chodzi Ci o to, że ktoś to "wykopuje", to nie
    > zapominaj, że potem i tak docelowo zamieniasz to na normalną walutę.

    Po co? Za bitcoin można płacić za usługi i dobra materialne, nie ma
    ścisłej konieczności wymiany. Jak wszyscy zaakceptują tą formę
    płatności to nie będzie praktycznych powodów by wymieniać. Jak ktoś
    obraca bitcoinem tylko po to by go wymienić jest zwykłym spekulantem
    i działa jedynie na szkodę kyptowaluty.

    --
    Marek