  • Data: 2017-04-30 22:00:46
    Temat: Re: DasCoin - co o tym sądzicie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Przekonaj mnie. Jeśli chodzi Ci o to, że ktoś to "wykopuje", to nie
    > zapominaj, że potem i tak docelowo zamieniasz to na normalną walutę.
    > Ktoś musi ów "milion" wypracować, byś Ty mógł na niego zamienić coś
    > wirtualnego.

    Czy to ze samochód dzis kosztuje 1000 a za 20 lat sprzeda sie go jako
    zabytek za 20.000 sprawia ze ktos coś stracił?

    Wartość waluty wirtualnej bierze się przede wszystkim z jej popularnosci -
    jeżeli taka nowa waluta stanie się szybko ogólnoswiatowa to nie widze
    przeszkód zeby jej kurs rósł w czasie.
    Wzrost kursu bedzie powodował czyjąś strate?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją