  • 11. Data: 2014-01-12 15:04:32
    Temat: Re: Darmowy bank z oprocentowanym kontem
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-01-12 12:56, Budzik pisze:
    > Użytkownik S a...@w...pl ...

    > Ok.
    > Na przykład?

    Eurobank 1,25%
    Jeśli zamierzasz się codziennie logować to IdeaBank (i codzienny
    ping-pong) 4%

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-01-12 16:50:22
    Od: osa <w...@p...fm>

    > Ale z merytorycznie oszczędnego można
    > lać za freeko tylko jeden raz w miesiącu.

    Ze starych - wycofanych z oferty - można było tylko raz bez opłat. Z
    obecnego oszczędnościowego można wielokrotnie. Ale % nędzniejszy niż na
    starych.

  • 13. Data: 2014-01-12 18:51:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" laudjs$h67$...@d...me

    > Ze starych - wycofanych z oferty - można było tylko raz bez opłat. Z obecnego
    oszczędnościowego można wielokrotnie. Ale %
    > nędzniejszy niż na starych.

    A jak odróżnić stare od nowych?

    Jeśli założyłem w ubroku -- są stare?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-01-12 19:35:38
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    > A jak odróżnić stare od nowych?

    Są niewielkie różnice w pełnej nazwie rachunku :)

    > Jeśli założyłem w ubroku -- są stare?

    Zależy od daty otwarcia rachunku, chyba najprościej jak sprawdzisz
    jaką ma dokładnie nazwę i dopasujesz do odpowiedniej toip.

  • 15. Data: 2014-01-13 09:26:59
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    napisał w wiadomości news:laukp6$gkh$1@node2.news.atman.pl...

    > "osa" laudjs$h67$...@d...me

    > A jak odróżnić stare od nowych?

    Tych z których można było lać raz w miesiącu można było założyć dowolnie
    wiele co rozwiązuje problem.
    Jak się z nowego przelewa (robiłem to tylko raz) to chyba pojawia się jakiś
    komunikat, że tylko 99 przelewów w miesiącu darmowych.
    P.G.

  • 16. Data: 2014-01-13 11:23:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" P...@n...chmurka.net

    > Tych z których można było lać raz w miesiącu można było założyć dowolnie wiele co
    rozwiązuje problem.

    Chyba 5 albo 6 -- nie dowolnie dużo, choć mnie aż za dużo było 3.

    > Jak się z nowego przelewa (robiłem to tylko raz) to chyba pojawia się jakiś
    komunikat, że tylko 99 przelewów w miesiącu darmowych.

    Pełna konspira... Jak w wojsku... Merytorycznie i w konspiracji...
    Ciekawe, ile płacą człowiekowi wymyślającemu podziały na stare
    i nowe czy wielolejne i jednolejne...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2014-01-13 14:04:59
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    napisał w wiadomości news:lb0f4l$e62$1@node1.news.atman.pl...

    > "Piotr Gałka" P...@n...chmurka.net

    > Chyba 5 albo 6 -- nie dowolnie dużo, choć mnie aż za dużo było 3.

    W szczycie 0,5 groszówek miałem do jednego z kont ponad 30 oszczędnościowych
    (do grudnia 2013 przetrwało 10) więc jeśli limit był to musiał być wyższy.
    W grudniu zlikwidowałem oszczędnościowe i zmieniłem typ kont i zobaczymy -
    może kartę zamówię skoro:
    - bezpłatna do wszystkich bankomatów,
    - nie trzeba kastrować, bo nie jest zbliżeniowa.
    P.G.

  • 18. Data: 2014-01-13 14:12:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" P...@n...chmurka.net

    > W szczycie 0,5 groszówek miałem do jednego z kont ponad 30 oszczędnościowych

    W ubroku można było założyć tylko 5 albo 6. Być może wcześniej można było mieć
    więcej.

    > (do grudnia 2013 przetrwało 10) więc jeśli limit był to musiał być wyższy.

    Jak widać -- oferta merytorycznie bogata. ;)

    > W grudniu zlikwidowałem oszczędnościowe i zmieniłem typ kont i zobaczymy - może
    kartę zamówię skoro:
    > - bezpłatna do wszystkich bankomatów,
    > - nie trzeba kastrować, bo nie jest zbliżeniowa.

    Tedy ;) może i ja zainteresuje się ich debetówką...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2014-01-13 16:20:01
    Od: Tek <t...@g...com>

    generalnie meritum jest warte polecenia w dzisiejszych czasach
    konto i karta darmowe, przelewy darmowe, wszystkie bankomaty w kraju darmowe
    rachunek oszczednosciowy 3% i dowolna ilosc przelwow z niego

    i jeszcze moge odpalic 50 zl za zalozenie z mojego polecenia i wydanie 300 zl w ciągu
    2 miesięcy :)
    trzeba skorzystać z tego linka:
    https://przejdzdomeritum.pl/P10024
    i kontakt do mnie: tek777[malpka]wp.pl

  • 20. Data: 2014-01-13 16:39:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tek" 2...@g...co

    : i jeszcze moge odpalic 50 zl za zalozenie
    : z mojego polecenia i wydanie 300 zl w ciągu
    : 2 miesięcy :) trzeba skorzystać z tego linka:

    https://przejdzdomeritum.pl/P10024

    : i kontakt do mnie: tek777[malpka]wp.pl

    Ja tam mam swoje konto osobiste (plus oszczędne) a matka ma tam swoje firmowe.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'