  • 21. Data: 2003-12-16 22:21:14
    Temat: Re: Darmowe konto dla Bartola ;-)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Eeee, nie dojda, ze ja to ja. :-P

    Skad wiesz :)

  • 22. Data: 2003-12-16 22:21:47
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:brnvsl$95n$2@inews.gazeta.pl...

    > Eeee, nie dojda, ze ja to ja. :-P

    To ja może im podeślę kogo mają nie obsługiwać ?? :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 23. Data: 2003-12-16 22:52:21
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > jeszcze

    > To ja może im podeślę kogo mają nie obsługiwać ?? :-D

    Ja temu panu to juz dziekuje za wspolprace. ;-P

    Bartol

  • 24. Data: 2003-12-16 22:55:06
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Skad wiesz :)

    Na tej liscie kojarzy mnie raptem kilka osob, jak pary z geby nie
    puszcza (Wojtek!!!!!), to bank nie dojdzie, chocby sie wsciekl. ;-)

    Bartol

  • 25. Data: 2003-12-17 22:28:52
    Od: "Marcin Kozlowski" <z...@U...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> napisał w wiadomości
    > Masochista ?

    wlasnie nie... trafia mnie jak mam cos zalatwic a bank mi robi problemy bo
    np. maja niedopracowane procedury
    jak dwa razy w Multi
    ale jak juz sie przejdzie te sztywne procedury zarowno w mBanku jak i Multi
    to reszta dziala bardzo dobrze
    i na pewno do innych bankow przez ktore przeszedlem raczej w najblizszym
    czasie nie wroce..

    pozdro
    SirmarK

  • 26. Data: 2003-12-17 22:30:55
    Od: "Marcin Kozlowski" <z...@U...pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości
    > Ostatnio testowałem na kumpeli ten sposób - 14 dni od wysłania umowy do
    > pełnej funkcjonalności konta (włącznie z aktywną VE i listą haseł
    > jednorazowych)
    > A wszyscy narzekają, że długo...

    u mojej siostry ostatnio okolo miesiaca i 1,5 tygodnia calosc.

    pozdro
    SirmarK

  • 27. Data: 2003-12-18 07:55:31
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Marcin Kozlowski" <z...@U...pl> napisała:

    > u mojej siostry ostatnio okolo miesiaca i 1,5 tygodnia calosc.
    Pytnie ile z tego to były opóźnienia z jej strony

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 28. Data: 2003-12-18 10:10:19
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Uzytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisal:
    > Bedac starym inteligowcem i milleniuszem, postanowilem celem testow
    > roznorakich zalozyc sobie konto w banku mniej wiecej darmowym. ...
    > Czyli w mBanku, VWbanku lub Lukasie

    Mam wszystkie trzy. :)

    Lukasa na wstepie proponowalbym skreslic, wiec zostaja
    mBank i VWB. Interfejs internetowy w mBanku jest chyba
    wygodniejszy w eksploatacji ale poslugiwanie sie jednorazowymi
    kodami bywa dosc upierdliwe - VWB daje natomiast token.
    mBank nie przysyla co miesiac wyciagu papierowego, VWB tak.
    Bankolinia mBanku dziala na 0801, telefon do VWB nic nie
    kosztuje (0800). Oprocentowanie eMax'a jest chyba troszke
    nizsze od Pluskonta.

    Moim postawowym rachunkiem jest w tej chwili VWB ale
    roznice nie sa na tyle przytlaczajace by moc powiedziec, ze ktores
    z nich jest istotnie lepsze lub gorsze.

    Pozdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 29. Data: 2003-12-18 18:22:05
    Od: "Marcin Kozlowski" <z...@U...pl>

    > Pytnie ile z tego to były opóźnienia z jej strony

    z tego co wiem to minimalnie.. umowa przyszla to szybko odeslala, a podem
    czekala,
    az dojdzie , az hasla przyjda i karta z pinem.

    pozdro
    SirmarK

  • 30. Data: 2003-12-19 08:11:56
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    > z tego co wiem to minimalnie.. umowa przyszla to szybko odeslala, a podem
    > czekala,
    > az dojdzie , az hasla przyjda i karta z pinem.
    No to miała pecha...