  • Data: 2004-05-24 21:52:40
    Temat: Re: Darmowe karty kredytowe w mBanku
    Od: " Karolew" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czysta teoria ...
    No teraz Ty przegiales. Moze Tobie sie nie chce, ale ja wlasnie tak robie.
    Wykonanie kilku klikniec zeby kupic/umorzyc jednostki nie wymaga katorzniczej
    pracy.

    > A kto z pbb korzysta z kredytu, za którego przyznanie musi płacić?;-P
    > mało to promocji i okazji do przeniesienia kredytu bez prowizji?
    Co roku przenosisz limit debetowy do innego banku i otwierasz kolejne konta
    by skorzystac z promocji, skoro nie chce Ci sie kupic jednostek TFI? Ale
    bywaja i tacy.

    > Tu już zupełnie przegiąłeś,
    > uważasz że ktoś wydaje wszystkie swoje pieniądze już w dniu wypłaty,
    > a potem przez miesiąc gryzie ścianę (+zapasy z lodówki ;-))
    Zakladalem ze caly miesiac zyje na debecie, ktory splaca kolejna wyplata by
    znowu wejsc w debet i nie gryzc scian.

    > i w dodatku za wszystko jest w stanie zapłacić kartą?
    > A może oprócz tych 5 tyś/m-c wydanych pierwszego dnia kartą, osobno płaci
    > za mieszkanie, media, telefony, polisy, przedszkole itd. itp.?
    Jednak nie czytasz dokladnie. Pisalem ze to tylko przyklad, a kazdy musi
    zrobic sobie sam wyliczenia odpowiadajace jego sytuacji.

    > ale zamiast 5, mogłeś przyjąć 10 lub 20 tysięcy,
    > a zyski wyszłyby Ci jeszcze większe :-D
    Wystarczy 2 tys. zl zakupow bezgotowkowych by sie karta zwrocila.

    Karolew