  • Data: 2004-05-24 23:18:55
    Temat: Re: Darmowe karty kredytowe w mBanku
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c8tj2m$5gm$1@inews.gazeta.pl...
    > Sluszna uwaga. Ale jest duza roznica w funkcjonalnosci kart plaskich i
    > wypuklych i stad warto miec karte wypukla a mbank nie oferuje wypuklych
    > debetowych (a szkoda). Stad mozna wziac kreydytowke wypukla ktora jest za
    > darmo i splacac ja w 100%. Na odsetkach sie niewiele zarobi ale
    > funkcjonalnosc duzo wieksza niz debetowki plaskie.

    do tego trzeba wspomniec o jeszcze jednej rzeczy... placisz debetowka,
    okazuje sie ze pojawia sie podwojna blokada na karcie, albo (ja tak mialem
    ostatnio przy KK) konto zostaje obciazone kwota blokady, ale blokada dalej
    wisi itd.. skladasz reklamacje ale dalej masz na koncie zablokowana kwote
    pieniedzy.. i walczysz z bankiem..... jesli analogiczna sytuacja przydarza
    ci sie na KK to sie niczym nie przejmujesz poniewaz reklamowana kwota
    transakcji/blokady ciebie nie dotyczy, to bank robi wszystko aby wyjasnic
    sprawe.. a ty sie nie przejmujesz...

    pozdro
    SirmarK