  • Data: 2004-05-25 09:59:58
    Temat: Re: Darmowe karty kredytowe w mBanku
    Od: " Karolew" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    S.T. <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Teoria, bo założenia fałszywe
    > (odnośnie śr. zadłużenia KK w GP, a nie SFI)
    Wyjasnij dlaczego zalozenie falszywe i dla kogo? Czyzby nie bylo w Polsce
    malzenstw zarabiajacych w sumie 8-10 tys? Wydatki karta rzedu 5 tys. (2,5 na
    glowe) sa wtedy bardzo prawdopodobne. Moze wez pod uwage, ze nie kazdy
    zarabia i wydaje tyle co Ty.

    > Dokładnie o tym piszę,
    > średni poziom debetu (w uproszczeniu) to połowa sumy wydatków,
    > więc Twoje wyliczenia zysków są zdrowo przeszacowane
    I znowu skad wziales te 50%, z wlasnego dosw.? I dlaczego przeszacowane?

    > Nawet przykład powinien nosić choćby znamię przeciętności,
    > Twój dąży do extremum.
    Powtarzam: dla kogo extremum?

    > 2 tys. zakupów to >> od średniego zadłużenia w GP.
    I znowu, dla kogo 2 tys. to duzo wiecej? Zapytaj kobiet jak im "trudno" wydac
    2 tys. w 2 dni ;-) Ja place karta wszystko co sie da i karta wydaje jakies
    70% wszystkich wydatkow, wiec 2 tys. idzie blyskawicznie.

    Twoj blad polega na tym, ze uogolniasz i przenosisz swoja jak rozumiem
    sytuacje na innych. A kazdy zarabia i wydaje inaczej. Ja dajac przyklady
    wyliczen odnosilem sie do postu w ktorym autor tez uogolnia, twierdzac ze KK
    jest totalnie nieoplacalna, co jest bzdura. Prawda jest taka ze dla tych
    ktorzy nie robia debetu wogole to od ok. 2 tys. karta sie zwraca - wystarczy
    trzymac te pieniadze w okresie GP na 5%. Czyzbym sie mylil? A jesli ktos robi
    regularnie debet co miesiac, to ta minimalna kwota sie zmniejsza
    proporcjonalnie do wysokosci debetu.

    > ps.
    > sam chciałeś... ;-D
    Ale chcialem dyskusji merytorycznej. Ty bledu zadnego nie znalazles, nawet
    sie nie wysililes zeby podac swoje wyliczenia. Jedynie powolujesz sie na
    jakas mityczna srednia: jedna noga we wrzatku druga w zamrazalniku, srednio
    jest akurat ;-)
    Konkrety kolego, prosimy o konkrety!

    Karolew