  • 21. Data: 2006-02-02 19:46:27
    Temat: Re: Darmowa wypłata PKO BP po 1 marca
    Od: "tomash" <t...@p...onet.pl>

    > PS chyba nie tak od razu, ale w każdym razie o żadnych blokadach nic mi
    > nie wiadomo ;-)

    No wlasnie dzis popoludniu wplacalem i po przyjsciu do domu (jakies 30 minut
    pozniej) kasa w systemie byla juz zaksiegowana i moge z niej korzystac. Z
    reszta zawsze tak bylo z tego co pamietam.

    pozdrawiam
    tom

  • 22. Data: 2006-02-03 14:40:26
    Temat: Re: Re[2]: Darmowa wypłata PKO BP po 1 marca
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Tak, oddziały w centrach handlowych przy supermarketach.
    Te oddziały to zresztą doskonałe posunięcie PKO BP, aż nie wierzę, że na to wpadli
    ;-)
    JaC

  • 23. Data: 2006-02-03 15:35:10
    Temat: Re[4]: Darmowa wypłata PKO BP po 1 marca
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Witaj 666!

    W Twoim liście datowanym 3 lutego 2006 (15:40:26) można przeczytać:

    > Tak, oddziały w centrach handlowych przy supermarketach.
    > Te oddziały to zresztą doskonałe posunięcie PKO BP, aż nie wierzę, że na to wpadli
    ;-)

    to bardzo ciekawe :-)))
    nie wiem jak przy takich wpłatach są one księgowane, z doświadczenia
    przelewów między własnymi kontami w tym samym oddziale przez internet,
    jest martwy czas pomiędzy 18-tą i 8-mą rano, tak jakby system PKO BP
    wtedy zastygał do następnego dnia. Operacje przewalutowania są wtedy
    rozliczane wg wyceny poprzedniego dnia, w dniu następnym, a przelewy
    PLN są w zawieszeniu.

    Nie mam pojęcia jak radzi sobie z tymi wpłatami/wypłatami system
    bankowy i jak je księguje. Choć w moim odczuciu będzie ta sama data
    transakcji rano w południe i wieczorem.

    --
    Pozdrowienia,
    oboista

  • 24. Data: 2006-02-03 18:47:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 02 Feb 2006 14:13:43 +0100, jureq wrote:

    >Niestety nie przejdzie. W PKO BP maksymalny debet 1000 zł.
    >I do tej właśnie kwoty stosowałem twoją metodę wielokrotnie. Bank nigdy
    >nie naliczył odsetek. O odsetkach decyduje saldo na koniec dnia.

    A PKO BP juz szybko wplywy ksieguje ? Bo zazwyczaj zajmowalo mu to
    dosc dlugo :-)

    J.

  • 25. Data: 2006-02-06 08:40:57
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    J.F. wrote:

    > A PKO BP juz szybko wplywy ksieguje ? Bo zazwyczaj zajmowalo mu to
    > dosc dlugo :-)

    Wpłaty w oddziałach są on-line, czyli w zasadzie 1-2 minuty. Oczywiście
    nadal odradzam robienie takich sztuczek w ajencjach, bo to czasami trwa
    2 dni robocze.