  • 1. Data: 2006-02-01 15:42:20
    Temat: kredyt brany przez parafię - proszę o pomoc
    Od: "olo2" <j...@p...onet.pl>

    Dzień dobry

    Chciałem zapytać czy jest taki bank, który skredytuje wymianę ogrzewania w
    kościele?

    Parafia ma środki na 50% inwestycji, na resztę szuka finansowania.
    Z góry dziekuję za wszelkie sugestie

    Aleksander

  • 2. Data: 2006-02-01 15:52:55
    Temat: Re: kredyt brany przez parafię - proszę o pomoc
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    olo2 wrote:
> [...]
    > kościele?
    >
    > Parafia ma środki na 50% inwestycji, na resztę szuka finansowania.

    Hmm. Po akcji salezjanów i pewnego przedsiębiorczego kapłana z Chełma
    (chyba) to nie wiem czy na miejscu banku bym msię w to pakował ... :-/
    KJ

  • 3. Data: 2006-02-01 17:08:35
    Od: "FHU" <l...@o...pl>

    Może SKOK??

  • 4. Data: 2006-02-01 17:25:10
    Od: Trzypion <t...@o...org.pl>

    On Wed, 1 Feb 2006 16:42:20 +0100, "olo2" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Dzień dobry
    >
    >Chciałem zapytać czy jest taki bank, który skredytuje wymianę ogrzewania w
    >kościele?

    Kieszeń parafian?
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Reporterka/II_

  • 5. Data: 2006-02-01 20:06:46
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    a czy parafia ma osobowość prawną ?
    chyba nie, tylko proboszcz może mieć taka osobowość.

  • 6. Data: 2006-02-01 21:07:14
    Od: ...@...c

    Dnia Wed, 1 Feb 2006 16:42:20 +0100, olo2 napisał(a):

    > Dzień dobry
    >
    > Chciałem zapytać czy jest taki bank, który skredytuje wymianę ogrzewania w
    > kościele?

    zważywszy że przedmioty kultu religijnego nie podlegają egzekucji byłby to
    szczyt głupoty - akczolwiek pojawiający sie raz na jakiś czas.

    --
    pozdrawiam,

  • 7. Data: 2006-02-01 21:20:22
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Wojciech Kozlowski napisał(a):
    > a czy parafia ma osobowość prawną ?

    ma

    > chyba nie, tylko proboszcz może mieć taka osobowość.

    proboszcz to byłoby trudno :)

    KG

  • 8. Data: 2006-02-01 21:45:52
    Od: legi <l...@l...pl>

    A po co ma bank finansować jak można mieć gotówkę ? Wystarczy że ksiądz
    przejdzie się do rady miejskiej i powie że są pieniądze potrzebne to PiS
    je da uchwałą z budżetu miasta przeznaczonego na dofinansowanie stołówek w
    szkołach.

  • 9. Data: 2006-02-02 15:50:07
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2006-02-01 22:07 ...@...c napisał(a):

    > zważywszy że przedmioty kultu religijnego nie podlegają egzekucji byłby to
    > szczyt głupoty - akczolwiek pojawiający sie raz na jakiś czas.

    Ale parafia ma przecież jakiś komputer, meble itp. Niby niewiele...
    Gdzieś przecież była sprawa, że na kobietę spadło drzewo na cmentarzu,
    sąd zasądził odszkodowanie i mieli sprzedać kościół. A propos - wie
    ktoś, jak się ta sprawa w końcu skończyła?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/