  • 1. Data: 2006-02-01 18:53:26
    Temat: Darmowa wypłata PKO BP po 1 marca
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Przyjrzałem się dzisiaj informacji umieszczonej na okienku kasowym w
    oddziale PKO BP, "po 1 marca za wypłatę kwoty 500zł(z wyjątkiem awarii
    bankomatu) lub mniej pobierana będzie prowizja 2,50zł". Ponieważ musiałem
    jeszcze chwilę odstać, postanowiłem czas wykorzystać i zastanowić się w jaki
    sposób będę mógł wypłacić 20zł lub 50zł bez prowizji.

    I wtedy doznałem "olśnienia", wystarczy zlecić dwie operacje kasowe, z
    pewnością ku zaskoczeniu pani kasjerki. Najpierw podjąć 501zł, i od
    razu złożyć drugą dyspozycję na wpłatę na konto 481zł lub 451zł.
    Jeśli PKO BP chce mieć więcej operacji na kontach po 1 marca, to jako
    klienci powinniśmy mu to umożliwić ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    oboista

  • 2. Data: 2006-02-01 20:48:54
    Temat: Re: Darmowa wypłata PKO BP po 1 marca
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

> [...]
    >jeszcze chwilę odstać, postanowiłem czas wykorzystać i zastanowić się w jaki
    >sposób będę mógł wypłacić 20zł lub 50zł bez prowizji.

    Ale jaki problem zeby wybrac karta z bankomatu 50 zl? W zyciu nie
    chcialoby mi sie stac do kasy :-). Zreszta 20 zl tez prawie zawsze
    mozna wyplacic w bankomatach PKO BP.

> [...]
    >Jeśli PKO BP chce mieć więcej operacji na kontach po 1 marca, to jako
    >klienci powinniśmy mu to umożliwić ;-)))

    Kiedys tak zrobilem w Multi, potrzebowalem bodajze 2,500 a bezplatna
    wyplata byla od 3000. Jako, ze musialem miec 101% pewnosci, ze bede
    mial te pieniadze podszedlem do kasy i wykonalem manewr taki jak
    opisales. Pracownik uznal, ze to rzeczywiscie bezsensowne i bez problemu
    wydal mi 2,500 bez prowizji.

    --
    Pozdrawiam,
    Wilczek

  • 3. Data: 2006-02-01 21:02:31
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Małe ale: trzeba te 3000 (lub 500) na koncie mieć...
    JaC

  • 4. Data: 2006-02-01 21:39:33
    Od: "miszka_" <p...@n...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Małe ale: trzeba te 3000 (lub 500) na koncie mieć...
    > JaC

    ... i trzeba nie być emerytem.
    --
    PZDR, miszka_
    _________________________________

  • 5. Data: 2006-02-01 22:00:25
    Temat: Re[2]: Darmowa wypłata PKO BP po 1 marca
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Witaj 666!

    W Twoim liście datowanym 1 lutego 2006 (22:02:31) można przeczytać:

    > Małe ale: trzeba te 3000 (lub 500) na koncie mieć...
    ja myślałem o kredycie odnawialnym w tej kwocie, czyli mają 20zł, lub
    50zł, można sobie spokojnie dzięki KO na 500zł wybrać je.

    --
    Pozdrowienia,
    oboista

  • 6. Data: 2006-02-01 22:07:33
    Temat: Re: Re[2]: Darmowa wypłata PKO BP po 1 marca
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Uważaj, bo możesz zapłacić odsetki za jeden lub w najgorszym przypadku za dwa dni
    robocze.
    JaC
    PS. Po to, żeby PKO BP stało się bankiem dla ludzi, to opłaty za regulowanie
    różniastych rachunków typu prąd z kablówki
    powinni podnieśc do powiedzmy 9 zł od kwita...

  • 7. Data: 2006-02-01 22:13:20
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Witaj Wilczek!

    > Ale jaki problem zeby wybrac karta z bankomatu 50 zl? W zyciu nie
    > chcialoby mi sie stac do kasy :-). Zreszta 20 zl tez prawie zawsze
    > mozna wyplacic w bankomatach PKO BP.
    Praktycznie żaden problem, zwłaszcza, że korzystam tylko z kart, acz
    są takie miłe spotkania z bankomatem, gdy bardzo potrzebuje się
    pieniążków, on je niby wydaje - tylko mu się skończyły, albo rolka z
    papierem do drukarki wewnętrznej i mam blokadę na tą kwotę na tydzień.
    Ponadto nie przy każdym dostępnym oddziale PKO BP jest bankomat.

    Przykład 20-50zł dobrałem tendencyjnie, aby wykazać absurd pobierania
    prowizji przez ten bank, zwłaszcza, że znaczna część jego klientów to
    emeryci, którzy raczej w większości nie będą w stanie korzystać z
    bankomatów, a pobieranie dużej gotówki z kasy skończyło się w kilku
    znanych mi przypadkach, okradnięciem w drodze do domu.

> [...]
    > mial te pieniadze podszedlem do kasy i wykonalem manewr taki jak
    > opisales. Pracownik uznal, ze to rzeczywiscie bezsensowne i bez problemu
    To bardzo mądry pracownik był. Tutaj wątpię aby pracownicy sami
    poddawali klientom taki mechanizm operacji.

    --
    Pozdrowienia,
    oboista

  • 8. Data: 2006-02-01 22:20:40
    Temat: Re[4]: Darmowa wypłata PKO BP po 1 marca
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Witaj 666!

    W Twoim liście datowanym 1 lutego 2006 (23:07:33) można przeczytać:

    > Uważaj, bo możesz zapłacić odsetki za jeden lub w najgorszym przypadku za dwa dni
    robocze.
    > JaC
    Przy pobraniu w kasie operacja jest równocześnie widoczna na koncie pko
    inteligo - nie ma opóźnienia czasowego, przynajmniej u mnie, więc i
    nie ma odsetek za kredyt.

    --
    Pozdrowienia,
    oboista

  • 9. Data: 2006-02-01 22:30:08
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Feb 2006 23:13:20 +0100,
    osoba podpisana: oboista <j...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > emeryci, którzy raczej w większości nie będą w stanie korzystać z
    > bankomatów, a pobieranie dużej gotówki z kasy skończyło się w kilku
    Ale właściwie dlaczego "nie będą w stanie" ? Jeśli nie mogą wychodzić z
    domu to moze konto nestor w Banku pocztowym ? Wtedy po prostu listonosz
    przynosi.
    KJ

    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis

  • 10. Data: 2006-02-02 07:14:37
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Witaj Kamil!

    W Twoim liście datowanym 1 lutego 2006 (23:30:08) można przeczytać:
    > Ale właściwie dlaczego "nie będą w stanie" ? Jeśli nie mogą wychodzić z
    > domu to moze konto nestor w Banku pocztowym ? Wtedy po prostu listonosz
    > przynosi.

    Oczywiscie, tylko najpierw muszą przenieść konto do tego Banku
    pocztowego. Z moich obserwacji jako wpłacającego - ok.7:45 pod
    oddziałem PKO BP zaczyna się zbierać grupka emerytów, potem jest
    "szturm" na kasy - mimo, że są dwa bankomaty u wejścia do banku. I
    skoro dotychczas nie zmienili tego banku, to wątpię aby ich coś do
    tego zachęciło. Natomiast jest to dla mnie wątek poboczny.

    Główny wątek mojego e-maila dotyczył głupoty wprowadzania opłat za
    wypłatę gotówki w kasie. Skoro każdy w miarę rozgarnięty klient, może
    i tak stosując dwie operacje, obejść prowizje bankowe - dodając pracy
    kasjerom.

    Swego czasu próbowałem korzystać z wpłatomatów depozytowych PKO BP,
    jednak ślamazarna szybkość rozliczenia tak wpłaconych pieniędzy 2-3
    dni skutecznie mnie zniechęciła na czas jakiś.

    --
    Pozdrowienia,
    oboista