  • 1. Data: 2006-02-01 13:47:23
    Temat: [Lukas] - kapitalizacja odsetek?
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    Witam,
    Dlaczego na moim koncie nie nastapila kapitalizacja odsetek ani zadne oplaty (na
    szczescie) nie zostaly pobrane mimo iz jest 1.II?
    Czy ma to zwiazek z faktem ze ekonto-PRO mam dopiero od tygodnia?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 2. Data: 2006-02-01 13:48:57
    Temat: Re: [Lukas] - kapitalizacja odsetek?
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    w lukasie jest kwartalna kapitalizacja odsetek

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 3. Data: 2006-02-01 13:49:37
    Od: "Mariusz J" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Michal M JJ" <w...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oplaty (na szczescie) nie zostaly pobrane mimo iz jest 1.II?
    > Czy ma to zwiazek z faktem ze ekonto-PRO mam dopiero od tygodnia?

    Nie, ma to związek z regulaminem. Jak go przeczytasz to wszystko stanie się
    jasne - kapitalizacja odsetek jest kwartalna

  • 4. Data: 2006-02-01 13:56:24
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > Nie, ma to zwi?zek z regulaminem. Jak go przeczytasz to wszystko stanie si?
    > jasne - kapitalizacja odsetek jest kwartalna

    :-) dzieki za info - tak to jest jak sie czyta regulamin wybiorczo - jedynie od
    oprocentowania do TPiO - post uwazam za zamkniety!