  • 1. Data: 2004-02-04 22:47:57
    Temat: DG a kredyt w Inteligo
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

    wedlug ich (Inteligo) oferty mozna sie ubiegac o kredyt (debet?) zaraz po
    zalozeniu rachunku, wiec zalozylem konto na firme w Inteligo, wplacilem
    nawet 100zl, dzwonie do mLinii a pan mowi ze musze aktywnie korzystac z
    konta zeby sie ubiegac o pieniazki. pytam o szczegoly a on ze nie sa
    ustalone. czyli co - mam na sile wplacac pieniadze, wyplacac az zarobia na
    prowizji tyle ze sie zdecyduja. mialo byc od razu a jest nie wiadomo po ilu
    operacjach a ja mam tylko 5 dni :(

    licze na odp. osob ktore dostaly takowy kredyt. ile szacunkowo musze wykonac
    przelewow itp. zeby moc sie ubiegac o ten nieszczesny kredyt/debet

    /lolek

  • 2. Data: 2004-02-04 22:53:15
    Temat: Re: DG a kredyt w Inteligo
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Domino <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    > pieniadze, wyplacac az zarobia na prowizji tyle ze sie zdecyduja.
    > mialo byc od razu a jest nie wiadomo po ilu operacjach a ja mam tylko

    100 zl i 5 dni historii? No chyba zartujesz ze myslisz, ze od razu
    dostaniesz jakis debet.
    Wplac tam, ale z 3 tysiace - to zobaczysz od razu, ze bedziesz mial szanse
    ;)
    Zaplac karta, wyplac kase z bankomatu...
    Nie ma nic za darmo :D

  • 3. Data: 2004-02-04 23:04:24
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Domino" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wykonac
    > przelewow itp. zeby moc sie ubiegac o ten nieszczesny kredyt/debet

    ROTFL
    Wpłaciłem 100 zł i nie chcą mi dac kredytu na piękne oczy! Skandal!

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-02-04 23:08:38
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Użytkownik Domino napisał:

    > wedlug ich (Inteligo) oferty mozna sie ubiegac o kredyt (debet?) zaraz po
    > zalozeniu rachunku, wiec zalozylem konto na firme w Inteligo, wplacilem
    > nawet 100zl, dzwonie do mLinii

    Może to jest problem? ;-) Lepiej zadzwoń na linię Inteligo ;)

    BP,NMSP

    Marek

  • 5. Data: 2004-02-04 23:18:59
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-05 00:04, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Tomasz Waszczynski
    wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > ROTFL
    > Wpłaciłem 100 zł i nie chcą mi dac kredytu na piękne oczy! Skandal!
    A najbardziej można się wku***ć na ten msrank zasrany, że nic nie wiedzą
    o warunkach w inteligo ... burdel mają po prostu ;)

    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?
    e-mail: http://kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 6. Data: 2004-02-04 23:19:01
    Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com>

    Użytkownik "Domino" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > wedlug ich (Inteligo) oferty mozna sie ubiegac o kredyt (debet?) zaraz po
    > zalozeniu rachunku,

    Reklama nie kłamie , możesz się ubiegać , ale nie obiecywali , że dostaniesz
    ;-) .

    Jak się już ubiegasz ( tzn będziesz ubiegany ) po pity , zaświadczenia o
    niezaleganiu itd , itp , to stwierdzisz , że wszędzie jest podobnie .

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 7. Data: 2004-02-05 10:59:06
    Od: Krzysztof Kowalewski <Krzysztof.Kowalewski@***softax.pl>

    Dnia 2004-02-05 00:19 Darek Dąbrowski napisał :

> [...]
    >
    > Jak się już ubiegasz ( tzn będziesz ubiegany ) po pity , zaświadczenia o
    > niezaleganiu itd , itp , to stwierdzisz , że wszędzie jest podobnie .

    Akurat w Igo żadne dokumenty nie są wymagane - składasz wniosek o debet
    i albo od razu go dostajesz (w 30 sekund), albo nie. :)

    Ale musisz się wykazać "aktywnym korzystaniem z konta", cokolwiek by to
    nie znaczyło.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 8. Data: 2004-02-05 14:09:20
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

> [...]
    > i albo od razu go dostajesz (w 30 sekund), albo nie. :)
    >
    > Ale musisz się wykazać "aktywnym korzystaniem z konta", cokolwiek by to

    i o to mi chodzi - jak oni to interpretuja. chociaz jedna osoba mnie
    rozumie :)

  • 9. Data: 2004-02-05 14:20:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Domino <n...@s...pl> wrote:
    > i o to mi chodzi - jak oni to interpretuja. chociaz jedna osoba mnie
    > rozumie :)

    Bo to pisze - wplac 3 tysiece, zaplac karta ze 2 razy, wyplac kase z
    bankomatu, zrob 2 przelewy najlepiej za jakas usluge typu telefon itp - i
    sprawdz. Jak nie zadziala - powtorz jeszcze raz :)