  • 1. Data: 2004-02-04 20:49:55
    Temat: PKO - fajne daty :)
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Z ostatniego wyciagu:

    Data zakończenia
    | umowy 2002/10/31

    | Data rozliczenia ||

    | odsetek: 9999/99/99

    M.

  • 2. Data: 2004-02-04 23:25:06
    Temat: Re: PKO - fajne daty :)
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    > Z ostatniego wyciagu:
    >
    > Data zakończenia
    > | umowy 2002/10/31
    > |
    > | Data rozliczenia ||
    > |
    > | odsetek: 9999/99/99

    Cóż, przekaż prapraprapra....prapra...wnukom ;-)

  • 3. Data: 2004-02-05 12:28:27
    Od: " 666" <6...@p...polbox.com>

    Policz procent składany :-)
    JaC

  • 4. Data: 2004-02-05 15:55:46
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    begin 666 napisał:
    > Policz procent składany :-)

    A Ty w końcu naucz się pisać POD postami a nie NAD. Czy to naprawdę
    takie trudne?

  • 5. Data: 2004-02-05 18:09:52
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-05 16:55, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Krystek wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > A Ty w końcu naucz się pisać POD postami a nie NAD. Czy to naprawdę
    > takie trudne?

    Nie da się ... ja do dzisiaj czuję taką potrzebępisania nad ;) ... Nie
    nauczysz człowieka tego ;) .. zmieni czytnik, to mu to pomoże ;)

    A ... P.S. Jestem od 2 dni szczęśliwym posiadaczem MOZILLI PL i jestem
    naprawdę jużzadowolony ...

    Pozdrawiam Serdecznie

    --
    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?

  • 6. Data: 2004-02-05 19:30:21
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Stasio Podróżnik na L4 ze swoim zaprogramowanym czytnkiem postów zwanym

    Właśnie widzę ;-)

    Pozdrawiam,

    Krystian

  • 7. Data: 2004-02-07 17:38:32
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_> wrote:
    > A Ty w końcu naucz się pisać POD postami a nie NAD. Czy to naprawdę
    > takie trudne?

    Jeśli chcesz żeby to przeczytał, to nie wyżywaj się na błędach OE.
    To według Ciebie takie kulturalne i netykietne...?

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 8. Data: 2004-02-09 01:00:48
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Piotr Grzegorz Skowroński w odpowiedzi na mój post napisał:
    > Jeśli chcesz żeby to przeczytał, to nie wyżywaj się na błędach OE.
    > To według Ciebie takie kulturalne i netykietne...?

    Pewnie - lepiej szybko, byle jak, i często bez sensu. :-( Tak jakby
    akurat dla Outlookowców problemem było skorzystanie z control + c /
    control + v... Myślisz, że gdybym miał OE do pisania postów to też bym
    pisał niezgodnie z netykietą? A co mnie obchodzi jaki kto ma czytnik?
    Niektórzy wrzucają na posty przez bramkę WWW i jakoś dbają o to, by były
    czytelne i przejrzyste, ale już EOT w tym wątku. Wystarczy minimum
    wysiłku i dobrej woli...

    Pozdrawiam,

    Krystian

  • 9. Data: 2004-02-09 18:06:58
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_> wrote:

    > Pewnie - lepiej szybko, byle jak, i często bez sensu. :-(

    Nie, lepiej rzadko ale z sensem.

> [...]
    > control + v... Myślisz, że gdybym miał OE do pisania postów to też bym
    > pisał niezgodnie z netykietą? A co mnie obchodzi jaki kto ma czytnik?

    Daj spokój... Jakby Cię nie obchodziło, to byś nie wrzucał begin ;)

    > Niektórzy wrzucają na posty przez bramkę WWW i jakoś dbają o to, by
    > były czytelne i przejrzyste, ale już EOT w tym wątku. Wystarczy
    > minimum wysiłku i dobrej woli...

    Niech będzie EOT.

    --
    ukłony - skowi