  • Data: 2019-02-09 17:45:35
    Temat: Re: DEBET a karta debetowa
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiele sklepów umożliwia offline (dawno temu nawet żonie udało się zapłacić w
    supersamie z chipa powyżej 50zł offline z PINem offline - jedyny chyba taki przypadek
    - raz też w ikei zapłaciła z paska, bo z chipa nie chciało pójść).
    > Ale z kolei niewiele kart pozwala na wykorzystanie tej możliwości!
    > Nawet w tym samym banku są różnice - santanderowa visa platinum chodzi offline, a
    mc world - niby też "prime", poziom złotej - nie, twardo on-line w takich samych
    okolicznościach (sklep, suma, pikacz).
    > Offline też działa KK citka - gold i platyna.

    Ciekawie zachowała mi się wznowiona debetówka Inteligo.
    Pierwszą transakcję wykonałem na PIN wkładając do terminala
    ale kwota była do 10zł. Potem wypłacałem też w bankomacie.
    Zapłaciłem dziś bezstykowo trzy razy kwoty rzędu 30zł
    i przy próbie zapłaty powyżej 50zł kazała się znowu wsadzić
    do czytnika. Tak jakby transakcja z chip ale dla małej kwoty
    nie aktywowała do końca funkcji płacenia bezstykowego.