  • Data: 2019-02-07 11:39:38
    Temat: Re: DEBET a karta debetowa
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 lutego 2019 23:31:28 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > : Na niedozwolony debet?
    >
    > Nie wie, czy dozwolony, ale ,,limitu''
    > czy ,,kredytu odnawialnego'' nie mam.

    Więc chyba jasne, że niedozwolony.

    > IMO potrzeba kilku zgód:
    >
    > - mojej

    A to niby jakiej zgody?
    Bo mi przychodzą na myśl tylko domniemana - czyli użycie karty ze świadomością, że na
    koncie jest mniej niż wynosi rachunek - niekoniecznie musi tu być zła wola, bo przed
    rozliczeniem można zdążyć uzupełnić - oraz zgoda nieświadoma, czyli użycie karty bez
    świadomości, że na koncie jest mniej.
    Ew. explicite zgoda na wysokość odsetek od debetu niedwozwolonego wyrażona przy
    podpisywaniu umowy ;P

    > Brak blokad a rozliczenia nierzadko po tygodniu...

    O, to ładna karta, jak rozlicza po tygodniu.
    Ja jeszcze nie trafiłem na rozliczającą później niż D+2, chyba że z jakichś dziwnyc
    sklepów internetowych.
    Ciekawostką jest bodajże santander, który visy rozlicza bodajże D+1, a mc D+2.