  • 1. Data: 2009-11-20 09:49:09
    Temat: Czyżby koniec "Lokaty Optymalnej"
    Od: Marek <n...@p...mi.pl>

    Zauważyłem na stronie OF informacje, Ze oferta LO ważna jest do 24
    listopada. Czy ta data jest sprawą "świeżą" czy tylko szwankuje moja
    spostrzegawczość?
    Jeżeli to "nowość" to czy to znaczy, że szykuje podwyższenie
    oprocentowania LO czy znika ten produkt bankowy?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2009-11-20 11:37:06
    Temat: Re: Czyżby koniec "Lokaty Optymalnej"
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Marek" <n...@p...mi.pl> wrote in message
> [...]
    > spostrzegawczość?
    > Jeżeli to "nowość" to czy to znaczy, że szykuje podwyższenie
    > oprocentowania LO czy znika ten produkt bankowy?

    Tempo narastania depozytow jest duzo nizsze niz na jesieni zeszlego roku,
    jak podaja rozne portale ludzie maja coraz mniej kasy, czesc tez laduje w
    funduszach. Nie przejmowalbym sie, podobna oferte ma Meritum. Open juz
    czasami pogarszal oferte by potem znow isc do gory. Lokowanie teraz max do
    6-mcy.

  • 3. Data: 2009-11-20 11:51:39
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <n...@p...mi.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spostrzegawczość?
    > Jeżeli to "nowość" to czy to znaczy, że szykuje podwyższenie
    > oprocentowania LO czy znika ten produkt bankowy?

    Nowość o tyle, że do tej pory zmieniali bez ostrzeżenia, a teraz
    przynajmniej napisali datę zmiany :) A co się zmieni, wie pewnie
    tylko Pan Prezes oraz osoby przez Niego wtajemniczone :)

  • 4. Data: 2009-11-20 15:47:57
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "ikarek" news:he5vsi$qeq$1@news.onet.pl

    > Nowość o tyle, że do tej pory zmieniali bez ostrzeżenia, a teraz
    > przynajmniej napisali datę zmiany :) A co się zmieni, wie pewnie
    > tylko Pan Prezes oraz osoby przez Niego wtajemniczone :)

    Wcześniej też informowali o zmianach oferty, a raczej dacie do kiedy
    obowiązuje. Wyjątek stanowiła jedna albo dwie modyfikacje optymalnej.

  • 5. Data: 2009-11-20 15:57:29
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > spostrzegawczość?
    > Jeżeli to "nowość" to czy to znaczy, że szykuje podwyższenie
    > oprocentowania LO czy znika ten produkt bankowy?

    celowe zagranie by ludzie rzucili się na te lokaty
    bo w grudniu przydadzą się środki na świąteczne kredyty
    założę 22/11 kilka niech się cieszą, ale nie przeleję

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat