  • 1. Data: 2009-11-19 17:59:06
    Temat: fundusz inwestujący w Wietnamie?
    Od: plusz <p...@g...com>

    Chciałbym trochę kasy ulokować w Wietnamie. Czy ktoś zna jakiś
    fundusz, który przynajmniej 30% środków inwestuje właśnie w
    Wietnamie?
    może jest coś w supermarkecie mBanku?

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 2. Data: 2009-11-19 18:09:28
    Temat: Re: fundusz inwestujący w Wietnamie?
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    >może jest coś w supermarkecie mBanku?

    nie ale ja bym spojrzala na stronę VW banku

    jkolina

  • 3. Data: 2009-11-19 21:01:33
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Chciałbym trochę kasy ulokować w Wietnamie. Czy ktoś zna jakiś
    > fundusz, który przynajmniej 30% środków inwestuje właśnie w
    > Wietnamie?
    > może jest coś w supermarkecie mBanku?

    Funduszu nie znam, ale mam trochę dongów wietnamskich gdybyś był
    zainteresowany spekulacją na wzrost wartości wietnamskiej waluty;-))

    --
    AS

    4620 (20091118) __________

  • 4. Data: 2009-11-19 21:12:20
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 19 Lis, 22:01, "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Funduszu nie znam, ale mam trochę dongów wietnamskich gdybyś był
    > zainteresowany spekulacją na wzrost wartości wietnamskiej waluty;-))

    hmm... a odkupisz ode mnie za 6 miesięcy ? :)
    to chyba nie jest zbyt płynne w Polsce, a na razie w planach mam tylko
    Andamany

    --
    plusz

  • 5. Data: 2009-11-19 21:43:16
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > Uważaj, bo zamiast 2000 kolumbijskich pesos,
    > może dostać g-warte 2 x 1000 pesos ;-)

    to chyba z Barei

    jk

  • 6. Data: 2009-11-20 00:12:10
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Chciałbym trochę kasy ulokować w Wietnamie.

    Dlaczego?
    Rządzą tam komuniści. Pewnego dnia mogą tak po prostu pozbawić twój fundusz
    całego majątku.
    Z drugiej strony inwestując w Wietnam wspierasz finansowo tamtejszą władzę
    komunistyczną.

    MichalL

  • 7. Data: 2009-11-20 10:07:29
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > fundusz całego majątku.
    > Z drugiej strony inwestując w Wietnam wspierasz finansowo tamtejszą władzę

    Wietnam to nie USA, tam się złota obywatelom nie konfiskuje.

    --
    AS

    4624 (20091120) __________

  • 8. Data: 2009-11-20 12:45:48
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Wietnam to nie USA, tam się złota obywatelom nie konfiskuje.

    ???
    Możesz rozwinąć temat i uzasadnic że:

    a) w USA konfiskują złoto
    b) w Wietnamie nie?

    Może o czyms nie wiem, ale z mojej wiedzy wynika, że jest dokładnie
    odwrotnie

    Michał

  • 9. Data: 2009-11-20 14:04:09
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Wietnam-1746592.html

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 10. Data: 2009-11-20 14:26:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> writes:

    > "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > ???
    > Możesz rozwinąć temat i uzasadnic że:
    >
    > a) w USA konfiskują złoto
    Okolice New Deal Roosvelta.

    > b) w Wietnamie nie?
    A tu to nie wiem.

    KJ

    --
    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.