  • 1. Data: 2009-11-20 09:17:49
    Temat: Kredyt w Eurobanku - zobacz koniecznie
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=fcoqK-8WBTM

    Masakra.

    p.

  • 2. Data: 2009-11-20 09:28:45
    Temat: Re: Kredyt w Eurobanku - zobacz koniecznie
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "perszing" <t...@j...moj.adres.email.pl> wrote in message
    news:he5mpm$ce3$1@news.onet.pl...

    > http://www.youtube.com/watch?v=fcoqK-8WBTM
    >
    > Masakra.

    najlepiej podoba mi sie straszenie kodeksem karnym :).
    george

  • 3. Data: 2009-11-20 10:07:27
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    perszing wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=fcoqK-8WBTM

    podpisy na materiale nie pasuja do wypowiedzi, gadaja o kodeksie karnym a napis
    mowi o cywilnym (pewnie tak jest prawidlowo) :-)

    Kredyty sie splaca, troche chamsko traktuja ale gosciu powinien kredyt splacac.
    W sumie moge sie przychylic tylko do jednego - za latwo rozdaja nasze pieniadze
    dla takich szarakow ktorym jest 1000zl potrzebny na cyfre plus, internet dla
    dziecka i nowa plazme (bo sasiad ma).

  • 4. Data: 2009-11-20 13:17:08
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "perszing" <t...@j...moj.adres.email.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.youtube.com/watch?v=fcoqK-8WBTM
    >
    > Masakra.

    nie wiem jak inni ale ja wiem gdzie na pewno nigdy kredytu nie wezme :)
    Uprzedzajac odpowiedzi nigdy nie biore nie majac zamiaru splacic ale
    wydarzyc sie moze wszystko i zawsze jest mozliwy poslisk.

    --
    REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -
    29,99 zł. !

  • 5. Data: 2009-11-20 21:44:01
    Od: "Tomek-N" <n...@i...pl>

    A tak na marginesie, to może jest szansa dla Pana Włodka. Niby siedzi tyłem
    do kamery, niby jest wypikowane nazwisko, ale z materiału można się
    dowiedzieć o pełnym nazwisku, numerze PESEL i ulicy zamieszkania. Czy Pan
    Włodek ma szanse na wygrany proces/ugodę za naruszenie danych osobowych?

    Tomek-N