  • 11. Data: 2012-11-25 16:15:31
    Temat: Re: Czytnik Kindle od mBanku za karte kredytowa
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 listopada 2012 15:59:25 UTC+1 użytkownik osa napisał:
    > W dniu 2012-11-25 15:06, Kris pisze:
    >

    > Z tego co pamiętam to jest (czy może być) jakaś opłata za zwrot nadpłaty
    >
    > na konto w allegro. Więc przed zastosowaniem lepiej sprawdzić bo to może
    >
    > być bardzo kosztowne wyrobienie limitu ;)

    Jest opłata. 5% zwracanej kwoty.

  • 12. Data: 2012-11-25 17:55:46
    Od: "Artur M. <czytacz>" <a...@p...onetT.pl>

    Użytkownik kowtow napisał:
    > http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/mBank/13544
    545?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_330&a=1661

    A tak poza konkursem, to jak się ma oferta tej kredytówki na tle
    powiedzmy średniej w tej chwili oferowanej przez banki?

    Tło:
    Przymierzam się do kk pod kątem wakacji* w Grecji.
    Docelowo mają być dwie (MC + Visa).

    *kupowanie biletów lotniczych, hotele, płatności na miejscu...

    Wstępnie widzę, że ma ubezpieczenie w podróży dla posiadacza + 2 osoby
    towarzyszące.
    GP 54 dni to chyba norma - dla mnie wystarczające.
    21% nominalnie

    Założenie jest takie, że ze 120 operacjami nie będzie problemu a po roku
    następuje rezygnacja z katy.

    Kindlem za free nie pogardzę ;-)

    --
    Artur M. <czytacz>

  • 13. Data: 2012-11-25 22:21:30
    Od: Benny <j...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 listopada 2012 14:19:43 UTC+1 użytkownik luc napisał:

    > W Warszawie 1,30. Do końca roku ważne, a potem powinno dać się zwrócić w punktach
    obsługi ZTM.

    > pzdrwm
    >
    > luc
    >

    > 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    >
    > Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)

    Twój pomysł wygrał :) Pozdrowienia z Ursusa :)

    A przy okazji. Orientujecie się czy można płacić debetówkami i KK Mbanku u płaza za
    "drobne rachunki". Wiem że były z tym problemy.

  • 14. Data: 2012-11-25 22:38:05
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    osa napisał(a) :

    > Sztuka to sztuka :) Możesz nawet zrobić 120 transakcji na 1zł jeśli
    > tylko masz na to ochotę ;)

    To góra 4h na Neste. Podjedź o 2 w nocy, żeby nikomu nie
    przeszkadzać :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 15. Data: 2012-11-25 22:46:32
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Wygląda na to, że trzeba wydać 500zł do końca grudnia więc trochę mało czasu,
    zwłaszcza jeśli się ma inne karty dla których trzeba wyrobić limit.

    Czy ktoś ma doświadczenie związane z wyrabianiem kk w mBanku? Jak długo trwa
    procedura i czy wystarczą 3 ostatnie potwierdzenia przelewu wynagrodzenia czy trzeba
    dymać po zaświadczenie od pracodawcy?

  • 16. Data: 2012-11-25 23:55:15
    Od: www2 <t...@g...com>

    > A przy okazji. Orientujecie się czy można płacić debetówkami
    >i KK Mbanku u płaza za "drobne rachunki". Wiem że były z tym problemy.

    Miesiac temu kolega zaplacil dokladnie taka sama KK w zabce rachunki.
    Ostatnio dostal kindla, wiec juz jest ok.

    Moze ktos podac link z grouponu?

  • 17. Data: 2012-11-25 23:57:01
    Od: www2 <t...@g...com>

    > Czy ktoś ma doświadczenie związane z wyrabianiem kk w mBanku?
    >Jak długo trwa procedura i czy wystarczą 3 ostatnie potwierdzenia przelewu
    >wynagrodzenia czy trzeba dymać po zaświadczenie od pracodawcy?

    Srednio wg mnie 30 minut z decyzja kredytowa (skladalem o 12 w niedziele) i po 10
    minutach byla decyzja. Podpis umowy smsem.

    Po kilku dniach przyszla karta i osobno umowa.

    Zadnych zaswiadczen, co moze byc minusem jesli algorytm uzna, zeby karty nie wydawac
    ;)

  • 18. Data: 2012-11-26 09:49:45
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Minimalna wnioskowana kwota do spelnienia warunkow promocji to 3000 zl
    Niestety ja zaznaczylem intuicyjnie 2000 wniosek przeszedl ale kundelka nie
    dadza Dlatego nie skorzystalem z karty.
    Czy jak zloze wniosek ponownie sa szanse na Kindle?

  • 19. Data: 2012-11-26 10:12:46
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-26 09:49, kowtow pisze:
> [...]
    > dadza Dlatego nie skorzystalem z karty.
    > Czy jak zloze wniosek ponownie sa szanse na Kindle?

    Musisz napisać maila i jak odpiszą, że możesz ponownie skorzystać, to
    później i tak nie dadzą :)

    Ja tak miałem przy poprzedniej promocji.

    Sprawa jest od ponad miesiąca u Arbitra Bankowego :)

    Ryba

  • 20. Data: 2012-11-26 10:25:30
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > później i tak nie dadzą :)
    >
    > Ja tak miałem przy poprzedniej promocji.
    >
    > Sprawa jest od ponad miesiąca u Arbitra Bankowego :)

    Nie nie bede juz korzystal wyslalem rezygnacje i czekam moze za kilka
    miesiecy powtorza