  • 21. Data: 2012-11-26 19:48:10
    Temat: Re: Czytnik Kindle od mBanku za karte kredytowa
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-26 10:25, kowtow pisze:
    > Nie nie bede juz korzystal wyslalem rezygnacje i czekam moze za kilka
    > miesiecy powtorza

    Ale wtedy będziesz już klientem, który posiadał KK w mbanku i pewnie
    regulamin Cię wykluczy... bo to są promocje tylko dla dziewiczo nowych
    klientów ;)

  • 22. Data: 2012-11-26 19:48:15
    Od: b...@g...com

    W dniu niedziela, 25 listopada 2012 11:00:42 UTC+1 użytkownik kowtow napisał:
    > http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/mBank/13544
    545?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_330&a=1661

    Ja skorzystałem z poprzedniej, uzyskanie kart w moim przypadku nie było bułą z
    masłem.
    Pierwszy problem - przedłożenie zaświadczenia o zarobkach oraz wydruku z konta za 3
    ostatnie miesiące w naziemnej placówce. Musiałem tłuc się przeszło 100 kilometrów do
    najbliższego punktu aspiro.
    Drugi problem - decyzja kredytowa miałem otrzymać po kilku godzinach, dostałem po
    kilku dniach.
    Trzeci problem - po pozytywnej decyzji miałem ponownie pojawić się w punkcie
    naziemnym do podpisu umowy.
    Po interwencji na infolinii, a później u koordynatora nadzorującego placówkę, pojawił
    się u mnie w domu mobilny doradca z umową. Po jego wizycie karta dotarła do mnie po
    ok. 2 tygodniach. Cały proces od złożenia wniosku do otrzymania karty zamknął się
    okresem 1 miesiąca.
    Zrobiłem obrót 500 pln i teraz czekam na kindla, mam nadzieję że to już koniec
    przygód z mbankiem.

  • 23. Data: 2012-11-26 21:00:28
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Ale wtedy będziesz już klientem, który posiadał KK w mbanku i pewnie
    > regulamin Cię wykluczy... bo to są promocje tylko dla dziewiczo nowych
    > klientów ;)

    Nie zatwierdzilem umowy o karte i nie podpisalem jej to jak moge byc
    klientem karty ktorej nigdy nie mialem

  • 24. Data: 2012-11-26 21:30:56
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-26 21:00, kowtow pisze:

    > Nie zatwierdzilem umowy o karte i nie podpisalem jej to jak moge byc
    > klientem karty ktorej nigdy nie mialem

    A to nie ;) Napisałeś 'wysłałem rezygnację' co zinterpretowałem jako
    odstąpienie od umowy w ciągu tych nastu dni od jej podpisania... a wtedy
    pewnie mbank nieomieszkałby wykluczyć Cię w kolejnej promocji.

  • 25. Data: 2012-11-26 21:44:15
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > A to nie ;) Napisałeś 'wysłałem rezygnację' co zinterpretowałem jako
    > odstąpienie od umowy w ciągu tych nastu dni od jej podpisania... a wtedy
    > pewnie mbank nieomieszkałby wykluczyć Cię w kolejnej promocji.

    A to mnie uspokoiles bo juz znajac polskie realia wszystko jest mozliwe
    mozna zostac kims nie wiedzac o tym ale w tym przypadku mysle ze wszystko
    jest klarowne

  • 26. Data: 2012-11-26 22:12:12
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-26 21:44, kowtow pisze:
    > A to mnie uspokoiles bo juz znajac polskie realia wszystko jest mozliwe
    > mozna zostac kims nie wiedzac o tym ale w tym przypadku mysle ze wszystko
    > jest klarowne

    W świetle aktualnego regulaminu tak, bo preferują osoby, które "nie są w
    trakcie wnioskowania o inną kartę kredytową mBanku". W następnej edycji
    mogą wykluczyć również te, które wcześniej wnioskowały...

    mBank słynie przecież z tego, że co innego jest napisane w regulaminie,
    a co innego chciał napisać... i potem robi łaskę uznając reklamację ;)
    Najlepsze, że brak szczegółowych zapisów w regulaminie przedstawia jako
    'nieprecyzyjne zapisy' ;) więc kim będziesz w następnej turze kindli
    tylko mbank raczy wiedzieć ;)

  • 27. Data: 2012-11-26 22:25:28
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2012 17:55:46 +0100, Artur M. <czytacz> napisał(a):
    545?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_330&a=1661
    > A tak poza konkursem, to jak się ma oferta tej kredytówki na tle
    > powiedzmy średniej w tej chwili oferowanej przez banki?

    Podobnie do Citi LOT - jak zbierasz mile to fajne, jeśli nie - to nie :)

    > Wstępnie widzę, że ma ubezpieczenie w podróży dla posiadacza + 2 osoby
    > towarzyszące.

    To akurat ściema typowa dla kart kredytowych - tylko jeśli podróż opłacisz
    tą kartą (w całości).

    > Założenie jest takie, że ze 120 operacjami nie będzie problemu a po roku
    > następuje rezygnacja z katy.
    > Kindlem za free nie pogardzę ;-)

    Aż trochę żałuję że mam KK w mBanku - bo w sumie bym sobie założył tego M&M
    dla dodatkowych mil powitalnych, a że i tak korzystam z KK mBanku to by się
    przy okazji mile naliczały i kindle wpadł... Cóż, trudno :(

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 28. Data: 2012-11-26 22:50:42
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 listopada 2012 17:56:29 UTC+1 użytkownik Artur M. <czytacz>
    napisał:
    > Założenie jest takie, że ze 120 operacjami nie będzie problemu a po roku
    > następuje rezygnacja z katy.

    Jeżeli zamierzasz zrezygnować to po co te 120 transakcji?

  • 29. Data: 2012-11-27 10:24:12
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-25 11:01, kowtow pisze:
    > http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/mBank/13544
    545?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_330&a=1661

    Może ktoś wie, ja coś znaleźć nie mogę, jaki grace period ma karta
    MasterCard Miles & More?

    pzdr
    Zyga

  • 30. Data: 2012-11-27 11:11:09
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-27 10:24, Zyga pisze:
    > Może ktoś wie, ja coś znaleźć nie mogę, jaki grace period ma karta
    > MasterCard Miles & More?

    znalazłem, 24
    Zyga