  • 1. Data: 2012-11-25 00:16:53
    Temat: Idea Bank lokata ping-pong ciekawostka
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Przed godziną 21 założyłem słynną lokatę Ping-pong. Jest godzina 0:11,
    loguję się do Idea Banku i... ,,brak lokat terminowych", choć w historii
    stoi jak byk ,,Tytuł: Lokata nr DP\12A0XYZT|- założenie".

    Gdzie się podziała kasa???
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2012-11-25 00:29:02
    Temat: Re: Idea Bank lokata ping-pong ciekawostka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Grzexs wrote:
> [...]
    > loguję się do Idea Banku i... ,,brak lokat terminowych", choć w historii
    > stoi jak byk ,,Tytuł: Lokata nr DP\12A0XYZT|- założenie".

    spi
    jak rano wstanie to sie pojawi.

  • 3. Data: 2012-11-25 19:24:47
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Grzexs wrote:

> [...]
    > loguję się do Idea Banku i... ,,brak lokat terminowych", choć w historii stoi
    > jak byk ,,Tytuł: Lokata nr DP\12A0XYZT|- założenie".

    Nie boj zaby, pingponguje juz czas jakis i kasa zawsze jest.
    Choc fakt, ze system transakcyjny IB ma refleks bardziej szachisty, niz
    Grubby.

    --
    pozdr.
    ls