  • Data: 2003-10-02 09:28:13
    Temat: Re: Czy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa?
    Od: Bartol Partol <b...@p...co> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Łukasz napisał:

    > Szczerze mówiąc nie bardzo rozumiem, o co ci chodzi. Jeżeli twój ROTFL wynika z
    > konieczności zawierania umów o kartę, to raczej źle go skierowałeś - taki wymóg
    > nakłada ustawa o elektronicznych instrumentach płatniczych, a nie mBank sam z
    > siebie.

    Wymogi wymogami, a sposob ich realizowania moze byc prostszy lub
    trudniejszy. Z tego co zrozumialem jesli chce dostac katrte w mBanku to
    musze:

    1. zadzwonic, zeby przyslali mi umowe (powiedzmy, ze czasami moze sie
    zdarzyc, ze bank sam mi ja przysle, gdy jest to karta wznowiona)
    2. poczekac na umowe, podpisac ja i odeslac
    3. zadzwonic i powiedziec, ze mimo podpisania umowy chcialbym jednak
    karte dostac ;-)))
    4. poczekac az karta przyjdzie poczta
    5. zadzwonic i aktywowac karte

    Ile to trwa 2 miesiace? Przeciez to jest kpina z klientow. I jeszcze to
    ciagle wydzwanianie do banku i udowadnianie ze nie jest sie wielbladem.

    Przeciez mozna to zrobic tak.
    1. zglaszam w jakikolwiek sposob (oddzial, telefon, internet) ochote na
    karte (lub bank sam z siebie do takiego niosku dochodzi - wznowienia)
    2. bank przysyla karte z umowa
    3. jak odesle podpisana umowe, to moge sobie karte aktywowac w
    jakikolwiek sposob (oddzial, telefon, internet)

    Bartol