  • Data: 2003-10-02 13:41:04
    Temat: Re: Czy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa?
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "FremeN" <d...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    news:blh7bt$es6$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Gratuluje samopoczucia i skuteczności. Ja czekam na rozpatrzenie
    reklamacji
    > od 1,5mies., parę dni temu zadzwoniłem, żeby się spytać co się dzieje.
    Pani
    > się zdziwiła - jaka reklamacja, przecież nie była składana?
    He,he,he...
    > Teraz czekam na reklamację reklamacji...
    > Procedury reklamacyjne oraz czas oczekiwania np. na mailową odpowiedź

    > naprawdę nie do przyjęcia...

    W jaki sposób składałeś reklamację? Na piśmie, listem poleconym?

    Racz(-cie wszyscy) zwrócić uwagę, że kraj, w którym żyjesz, bardzo
    daleki jest od dosko... co ja bredzę :-)jako-takości. Na wszystko trzeba
    mieć odpowiednią miarkę, zwłaszcza że w żadnym "raju na ziemi" nie jest
    idealnie. Z góry więc należałoby założyć, że reklamacja telefoniczna
    nawet w tak poważnej instytucji jak bank, tak rozreklamowanej jak mBank,
    nigdy nie będzie miała takiej mocy i nie da takiej pewności, jak
    reklamacja złożona na piśmie, wysłana listem poleconym. Zresztą w
    dowolnym urzędzie, ba, firmie działającej w oparciu o zasady wolnego
    rynku, możesz zostać potraktowany niepoważnie, jeśli nie będziesz mógł
    udowodnić złożenia reklamacji. Więc lepiej nie myśleć o sobie jak o
    pępku świata i nie oczekiwać, że przez wszystkich będziesz tak
    traktowany, tylko postępować tak, żeby samemu sobi nie mieć nic do
    zarzucenia.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl