  • Data: 2003-10-02 12:56:37
    Temat: Re: Czy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa?
    Od: "FremeN" <d...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tobie się nieudało? To nie znaczy, że możliwość nieskuteczna. Ja nie
    > narzekam.
    > W ogóle bardzo mało które tutejsze narzekania na skuteczność lub
    > nieskuteczność trafiają do mnie. Wiele z tych procedur przechodziłem i
    > nie mam powodów do narzekania. Za to mam świadomość, że - jak w
    > przypadku każdej umowy dwustronnej - skuteczność procedury zależy od
    > obydwu stron biorących w niej udział.

    Gratuluje samopoczucia i skuteczności. Ja czekam na rozpatrzenie reklamacji
    od 1,5mies., parę dni temu zadzwoniłem, żeby się spytać co się dzieje. Pani
    się zdziwiła - jaka reklamacja, przecież nie była składana? He,he,he...
    Teraz czekam na reklamację reklamacji...
    Procedury reklamacyjne oraz czas oczekiwania np. na mailową odpowiedź są
    naprawdę nie do przyjęcia...

    Pzdr,
    Darek