  • Data: 2003-10-02 09:55:07
    Temat: Re: Czy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa?
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...co> napisał w wiadomości
    news:blgr06$s6g$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wymogi wymogami, a sposob ich realizowania moze byc prostszy lub
    > trudniejszy. Z tego co zrozumialem jesli chce dostac katrte w mBanku
    > musze:

    Bo jest prosty. Na razie tylko Ty wymyślasz trudności na zapas.

    > 1. zadzwonic, zeby przyslali mi umowe (powiedzmy, ze czasami moze sie
    > zdarzyc, ze bank sam mi ja przysle, gdy jest to karta wznowiona)

    Na razie jeszcze nie ma podstaw do kwestionowania twierdzenia, że
    odpowiednio wcześniej _PRZED_ wznowieniem karty bank wyśle umowę do
    podpisania, tak żeby umowa podpisana dotarła na minimum 45 dni przed
    terminem ważności starej karty (chyba że ktoś - jak bywało w przypadku
    prowizji za kartę do eMaxa - obudzi się dopiero po roku). Więc nie
    kracz.
    W przypadku nowego rachunku i pierwszej karty stosowna umowa
    przyjdzie wraz z umową dotyczącą rachunku.

    > 2. poczekac na umowe, podpisac ja i odeslac

    Jeśli już masz kartę i czeka Cię wznowienie - zamiast wymyślać
    trudności pobierz z www zór umowy, wydrukuj, podpisz, wyślij.

    > 3. zadzwonic i powiedziec, ze mimo podpisania umowy chcialbym jednak
    > karte dostac ;-)))

    Coś kręcisz. Przeczytaj jeszcze raz i zastanów się, co napisałeś.

    > 4. poczekac az karta przyjdzie poczta
    > 5. zadzwonic i aktywowac karte

    A do tej pory jak było? Jeśli Ci się nie podoba - przenieś się do
    marmurka, tam będziesz mógł odebrać kartę w oddziale.

    > Ile to trwa 2 miesiace?

    Operacje ze strony banku - kilka(naście) dni. Poczta - maksimum 2-3
    dni. Połączenie z bankiem i aktywacja karty - kilka minut. A kiedy Ty
    zadzwonisz do banku, to już Twoja sprawa. Możesz po pół roku od
    otrzymania karty. Tylko nie partol, że to z winy banku wydanie karty
    trwa pół roku.

    >Przeciez to jest kpina z klientow. I jeszcze to
    > ciagle wydzwanianie do banku i udowadnianie ze nie jest sie
    wielbladem.

    > Przeciez mozna to zrobic tak.
    > 1. zglaszam w jakikolwiek sposob (oddzial, telefon, internet) ochote
    na
    > karte (lub bank sam z siebie do takiego niosku dochodzi - wznowienia)

    ??? Coś partolisz. A nie jest tak?

    > 2. bank przysyla karte z umowa

    Bartol, Choryś? Zakładasz konto - dostajesz komplet dokumentów.
    Czekasz na wznowienie karty - na 2 miesiącze wcześniej otrzymujesz umowę
    do podpisania. Chcesz wznowienia - podpisujesz i odsyłasz (w ciągu
    tygodnia; wystarczy Ci na to tyle czasu?). Nie chcesz wznowienia -
    wyrzucasz umowę do kosza.
    Czy Ty przeczytałeś post, na który de facto odpwiiadasz, czy tylko
    tak chciałeś sobie popartolić?

    > 3. jak odesle podpisana umowe, to moge sobie karte aktywowac w
    > jakikolwiek sposob (oddzial, telefon, internet)

    Świeeetne! W celu uaktywnienia karty płatniczej mBank serdecznie
    zaprasza swoich klientów do wszystkich oddziałów na terenie kraju! ROTFL
    Idź się wyspać.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl