  • Data: 2003-10-02 15:00:09
    Temat: Re: Czy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa?
    Od: Bartol Partol <b...@p...co> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Łukasz napisał:

    > Możesz również wydrukować pdf-a ze strony i wysłać go do banku. Zauważ, że
    > umowa jest na wszystkie karty mBanku - tak więc nie musisz jej zawierać do
    > każdej karty z osobna (co za biurokracja :-). Jej zawarcie nie oznacza więc od
    > razu zamówienia karty. Można to zrobić poprzez mLinię w każdej chwili po
    > zawarciu umowy.

    Uuuuu, a ile to zachodu ;-))). Generalnie jestem zwolennikiem sytuacji,
    w ktorej to bankowi bardziej zalezy na mnie jako kliencie, niz mi na
    banku jako uslugodawcy. Sadze, ze w Polsce ten czas szczesliwosci powoli
    nadchodzi.

    > Tak też jest - kartę można aktywować na mLinii i na www. Można też w mKiosku -
    > też przez www.

    No widzisz, kazdy pisze inaczej. Czyzby procedury mBankowe byly tak malo
    zrozumiale? Albo jest ich za duzo i ludziska sie gubia.

    Bartol