  • 1. Data: 2003-10-01 18:06:06
    Temat: Czy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa?
    Od: Jasiu <a...@o...pl>

    Witam!
    Mam pytanie czy w mBanku trzeba zamawiać karte Visa dla ekonta?
    Czy jest ona wysyłana do klienta automatycznie?
    Dodatkowo czy książeczka z kodami jest jedna czy trzeba ich mieć kilka?
    --
    Pozdrowienia
    Blecota

  • 2. Data: 2003-10-01 18:09:21
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Mam pytanie czy w mBanku trzeba zamawiać karte Visa dla ekonta?
    > Czy jest ona wysyłana do klienta automatycznie?
    > Dodatkowo czy książeczka z kodami jest jedna czy trzeba ich mieć kilka?

    Ksiazeczek mozna miec kilka, a dokladnie to jest swistek kilkucentymetrowy ,
    nie ksiażeczka żadna, ale jedna zawiera 50 kodow, co na ogol wystarcza na
    dosc dlugo. Vise trzeba zamowic oddzielnie, ale o ile mnie pameic nie myli,
    mozna to chyba zaznaczyc we wniosku o otwarcie
    Wojtek

  • 3. Data: 2003-10-01 18:09:41
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jasiu" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Mam pytanie czy w mBanku trzeba zamawiać karte Visa dla ekonta?

    Tak

    > Czy jest ona wysyłana do klienta automatycznie?

    Nie

    > Dodatkowo czy książeczka z kodami jest jedna czy trzeba ich mieć kilka?
    > --
    Mozesz miec max 5.

    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu
    m...@N...pl
    gg: 3757222

  • 4. Data: 2003-10-01 23:49:30
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Witam!
    > Mam pytanie czy w mBanku trzeba zamawiać karte Visa dla ekonta?

    tak, a już od 12.10. trzeba będzie zamówić ją poprzez specjalną umowę którą
    należy wydrukować, wypełnić i podpisać. do tego czasu wystarczy telefon na
    mLinię - oczywiście muszisz mieć aktywne konto.

    > Czy jest ona wysyłana do klienta automatycznie?

    j.w.

    > Dodatkowo czy książeczka z kodami jest jedna czy trzeba ich mieć kilka?

    max. można posiadać 5 list, ale tylko jedna może być aktywna i to z tej
    jednej używasz kodów do wszystkich dokonywanych operacji. pierwszą listę
    aktywujesz przez mLinię, każdą następną możesz już również przez net.

    pozdr
    david

  • 5. Data: 2003-10-02 00:15:12
    Od: "LUZYTA" <l...@W...pl>

    > Mam pytanie czy w mBanku trzeba zamawiać karte Visa dla ekonta?

    Tak.
    Nowi klienci mBanku wraz z umową o rachunek podpisuja umowę o kartę (warunkiem
    wydania karty jest podpisanie umowy)

    Po zawarciu umowy o kartę klient w dowolnym momencie po aktywacji rachunku może
    zamówić kartę.
    (samo zawarcie umowy o karte nie upowaznie banku do jej wydania klientowi -
    potrzebna jest odpowiednia dyspozycja - chyba tylko telefoniczna)

    Jesli ktoś nie chce zawierac umowy o kartę, skresla odpowiedni punkt na umowie.
    Gdy zmieni zdanie i w przyszłości będzie chciał zamowić karte, będzie musiał
    wysłac do banku umowę o kartę (a poźniej złożyć odpowiednia dyspozycję o jej
    wydanie).

    Co do 'starych' klientów, posiadających już karty:
    ze dwa miesiące przed upływem terminu ich wazności bank będzie wysyłał im pocztą
    umowe o kartę do podpisania. Dopiero wtedy będzie mozliwe jej odnowienie.

  • 6. Data: 2003-10-02 05:28:43
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    3...@n...onet.pl,
    LUZYTA <l...@W...pl>:

    > Co do 'starych' klientów, posiadających już karty:
    > ze dwa miesiące przed upływem terminu ich wazności bank będzie
    > wysyłał im pocztą umowe o kartę do podpisania. Dopiero wtedy będzie
    > mozliwe jej odnowienie.

    Cool... nareszcie szansa na nieodnawianie karty ;)

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-10-02 08:21:35
    Od: "Łukasz" <l...@W...onet.pl>

> [...]
    pocztą
    > umowe o kartę do podpisania. Dopiero wtedy będzie mozliwe jej odnowienie.

    Może dodam jeszcze, że 'starzy' klienci mogą umowę wydrukować ze strony www i
    przesłać ją do mBanku wcześniej. Niestety bowiem, np. w przypadku zastrzeżenia
    karty, zgodnie z ustawą, aby otrzymać nową kartę, należy mieć zawartą umowę.
    Jeżeli więc klient po zastrzeżeniu będzie chciał zamówić kartę a nie będzie
    miał umowy, nie będzie mógł tego dokonać i narazi się na brak dostępu do swoich
    środków.

    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 8. Data: 2003-10-02 08:30:06
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik LUZYTA napisał:

> [...]
    > umowe o kartę do podpisania. Dopiero wtedy będzie mozliwe jej odnowienie.

    ROTFL ulatwianie zycia naszym klientom jest dla nas najwazniejsze ROTFL.
    Przeciez to co wyrabia mBank to jakies komunistyczne metody (szef mBanku
    staral sie o wize amerykanska, czy moze obudzil sie w nim sentyment do
    dawnych czasow? - w sumie na jedno wychodzi)! Czy dla zaoszczedzenia
    kilku zlotych warto sie tak meczyc?

    Bartol

  • 9. Data: 2003-10-02 08:37:44
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:blgd35$vc5$1@topaz.icpnet.pl...
    > 3...@n...onet.pl,

    > Cool... nareszcie szansa na nieodnawianie karty ;)

    Nie bardzo rozumiem: do tej pory byłeś pozbawiony możliwości
    rezygnacji z karty?

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 10. Data: 2003-10-02 08:43:54
    Od: "Łukasz" <l...@W...onet.pl>

> [...]
    > staral sie o wize amerykanska, czy moze obudzil sie w nim sentyment do
    > dawnych czasow? - w sumie na jedno wychodzi)! Czy dla zaoszczedzenia

    Szczerze mówiąc nie bardzo rozumiem, o co ci chodzi. Jeżeli twój ROTFL wynika z
    konieczności zawierania umów o kartę, to raczej źle go skierowałeś - taki wymóg
    nakłada ustawa o elektronicznych instrumentach płatniczych, a nie mBank sam z
    siebie.

    Łukasz