    From: MartaW <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy w bankach pracują sami idioci?
    Date: Sat, 8 Feb 2003 16:40:02 +0000 (UTC)

    n...@g...pl (Nicek) napisal w news:3E452BD6.D4CE6F1E@gazeta.pl:

    > Nie wiem czy próbowaliście skontaktować się kiedyś z bankiem
    > prowadzącym serwis przez internet za pośrednictwem emaila.

    Owszem, owszem. Ma sie te doswiadczenia.

    > Próbowałem kilka razy i mam wrażenie, że te banki to jakiś dom
    > wariatów.

    Nie wiem, czy to porownanie nie obraza wariatow, ktorzy bywaja osobami
    bardzo inteligentnymi. Mysle, ze sredni iloraz inteligencji
    pensjonariuszy domow wariatow znacznie przekracza sredni iloraz
    inteligencji obslugi bankow (i nie tylko bankow)

    > 2. Z internetem łączę się przez modem - płacę więc za czas połączenia.
    > W tej sytuacji pisanie wiadomości on-line jest dla mnie absurdem.

    Ten absurd mozna ominac tak, ze przygotowuje sie tekst w prostym
    edytorze tekstowym, a potem szybciutko kopiuje i wkleja do formularza.

    > 4. W końcu z całkowicie zewnętrznego źródła udaje mi się zdobyć ich
    > adres email. Piszę więc do nich i wyłuszczam swoją sprawę.
    > 8. Dostaję odpowiedź - od kolejnej osoby, która najwidoczniej nie ma
    > zielonego pojęcia o sprawie...

    Normalka. Czasem pomaga dolaczanie do listu calej wyslanej i otrzymanej
    korespondencji. I jeszcze jedno: Drugi list to proba wyjasnienia
    ewentualnych niejasnosci zawartych w pierwszym liscie. Trzeci list moze
    byc krotki "Prosze o ponowne przeczytanie zalaczonej korespondencji -
    tym razem ze zrozumieniem". Ewentualny czwarty list moze byc taki
    "Uprzejmie prosze o przekazanie zalaczonej korespondencji osobie, ktora
    bedzie umiala przeczytac ja ze zrozumieniem" itd.

    > To się chyba nazywa nowoczene podejście do klienta.

    Nie, to sie nazywa zmniejszanie kosztow obslugi (ktora jest tansza, gdy
    mloda i niedouczona)

    Marta