  • Data: 2003-02-08 23:28:59
    Temat: Re: Czy w bankach pracują sami idioci?
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin wrote:
    > Normalne, ze jak piszesz do instytucji to podaja mail ogolny
    > a nie do konkretnej osoby.
    > Gdyby podawali do konkretnych osob to co by bylo jak ludzie zmieniaja
    > prace? Albo sa chorzy? Czy na urlopie?
    > Do konkretnej osoby to pisze sie jak sie ma "opiekuna" w banku.
    > Tylko, ze przy kontach dla vipow.

    Z wieloma instytucjami korespondowałem i najlepszy IMO (i chyba podobnie
    oceniany w prasie i literaturze fachowej) jest system, że owszem najpierw
    wysyła się na jeden adres, ale potem sprawę ciągnie już stały humanoid,
    który odpowiada ze swojego adresu i z nim wyjaśnia się szczegóły.

    Jeśli tak nie robią w mBanku, to szkoda.

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    k...@b...tk otwarte okna"