  • 111. Data: 2002-07-07 16:00:12
    Temat: Re: Czy odej?cie Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 7 Jul 2002 12:48:02 +0200, w <ag968q$nf1$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > Nagroda Nobla dla tego pana jak wytlumaczy co to znaczy szybko w tym
    > wypadku!
    > he he he

    Niech zgadnę -- szybciej (dużo szybciej) niż inflację?

  • 112. Data: 2002-07-07 16:14:27
    Temat: Re: Czy odejście Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Które konkretnie? Bo raczej nie sprzętu RTV :>

    Pomysl o tym tak. Aby ten rozbudowany socjal jaki jest (a jak chcial go na
    ostatek rozbudowac AWS, to poezjia) utrzymac, trzeba sprzedawac majatek
    narodowy + emitowac obligacje. (np 43 mld deficytu _ wplywy z prywatyzacji).
    Czyli niejako dalej zaciagasz kredyt i tym samym susbsydiujesz ceny
    wydatkami panstwowymi.

    Celowo pisze tutaj o sprzedawaniau (a powinno byc wyprzedawaniu) majatku
    narodowego, bo ta kasa wcale nie idzie na inwestycje, czy ciecia w celu
    ograniczenia wydatkow budzetowych, tlyko wlasnie na podtrzymanie tego
    lewiatana.

  • 113. Data: 2002-07-07 16:14:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Niech zgadnę -- szybciej (dużo szybciej) niż inflację?

    Zle, pala! :)

  • 114. Data: 2002-07-07 16:41:13
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 7 Jul 2002 18:14:27 +0200, w <ag9pcp$ncm$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

> [...]
    > narodowy + emitowac obligacje. (np 43 mld deficytu _ wplywy z prywatyzacji).
    > Czyli niejako dalej zaciagasz kredyt i tym samym susbsydiujesz ceny

    Watsonie, skoro _sprzedaję_, to nie zaciągam kredytu. A że sprzedaję
    obligacje... nie tylko zachodni kapitał go kupuje. BTW. Deficyt
    budżetowy występuje również w innych krajach strefy euro.

  • 115. Data: 2002-07-07 16:42:25
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 7 Jul 2002 18:14:58 +0200, w <ag9pdo$ndn$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > Zle, pala! :)

    Niestety, na razie pały otrzymujesz raczej Ty :)).

  • 116. Data: 2002-07-07 18:27:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Watsonie, skoro _sprzedaję_, to nie zaciągam kredytu. A że sprzedaję
    > obligacje... nie tylko zachodni kapitał go kupuje. BTW. Deficyt
    > budżetowy występuje również w innych krajach strefy euro.

    W duzej wiekszosci kupuje go wlasnie zagraniczny kapital - lub polskie banki
    kontrolowany przez takowy.

    Deficyt wystepuje w wiekszosci rozwinietych gospodarczo krajow, z
    przerywnikami na nadyzki, ktorych w Polsce od dawna nie uswiadczylismy (i
    pewnie jeszcze dlugo go nie uswiadczymy).

    P.S. Jesli _sprzedajemy_ i nie zaciagamy kredytu, to moze nie bedziemy
    musieli oddawac? ;)

  • 117. Data: 2002-07-07 18:35:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Niestety, na razie pały otrzymujesz raczej Ty :)).

    Eee. Przyzwyczailem sie, ze ufoludek ze swoimi pogladami niektorymi jestem.
    Wyobraz sobie na SGHu ;) Uffff. No ale, co tam ;)

  • 118. Data: 2002-07-08 08:58:18
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Sposob ustalania cen nie ma najmniejszego znaczenia dla osob, ktore
    > dostaja pensje i za nia musza owe artykuly kupic.

    Ale pensje "wtedy" tez nie podlegały zasadom gospodarki rynkowej.

    Karol

  • 119. Data: 2002-07-08 11:04:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 7 Jul 2002 20:35:18 +0200, w <aga1ku$7tu$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > Eee. Przyzwyczailem sie, ze ufoludek ze swoimi pogladami niektorymi jestem.
    > Wyobraz sobie na SGHu ;) Uffff. No ale, co tam ;)

    Większość MF jest z SGH, co, niestety, na dobre Polsce nie wychodzi
    :)))

    PS. Polecam Ci wywiad w ostatnim Wprost z szefem Banku Rezerw
    Federalnych (lub podobnie). Zapoznaj się z poglądami nie-ufoludków.

  • 120. Data: 2002-07-08 11:07:11
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 7 Jul 2002 20:27:12 +0200, w <aga15m$75n$1@news.onet.pl>, "AMRA"
    <a...@a...com> napisał(-a):

    > W duzej wiekszosci kupuje go wlasnie zagraniczny kapital - lub polskie banki
    > kontrolowany przez takowy.

    Generalnie tak jest w każdym europejskim kraju (niestety).

    > Deficyt wystepuje w wiekszosci rozwinietych gospodarczo krajow, z
    > przerywnikami na nadyzki, ktorych w Polsce od dawna nie uswiadczylismy (i
    > pewnie jeszcze dlugo go nie uswiadczymy).

    Ale minister ma chyba nadzieję, że będzie odwrotnie. Ja twierdzę
    inaczej, ale być może tego ministra na SGH nauczyli inaczej :))).

    > P.S. Jesli _sprzedajemy_ i nie zaciagamy kredytu, to moze nie bedziemy
    > musieli oddawac? ;)

    Może znów umorzą... :).