  • 1. Data: 2002-07-02 16:17:11
    Temat: Przygoda ze zgubonym maesto w BGZ
    Od: <y...@y...pl>

    Witam oto historia ku przestrodze!
    Jak to czasem przy sobocie zabalowalem i zgubiłem na mieście karte maesto.
    Dwonie sobie do telelinii integrum 0801 33 66 99 (bo tylko ten numer pamietam)
    i czekam... mija miuta, piec, i ... nic. W kólko leci ten sam kawałek
    (denerwujący nieco) i nikt nie odbiera. W akcie desperacji wracam trasą ktora
    zrobilem wieczorem, sprawdzam knajpy, w koncu wsiadam w samochod i wale na
    policje niech mi jakis kwit wystawią. Cały czas krence z komorki(od momentu jak
    nie zorjetowalem sie ze nie mam karty minelo prawie godzine). Pod komisariatem
    rzut oka za dokumentami i ...co za radośc! znalazlem kartę w kwitach z
    parkingu. Po chwili refleksja a co by bylo jakbym zgubil naprawde? Dzwonie więc
    spokojnie i czekam. Po 27 minutach!(poważnie) odbiera zaspana(dziwne bo jest ok
    22:30) niedysponentka. Pytam o saldo itd a na końcu dlaczego przez godzinę nie
    moglem zglosić zgubienia karty?
    Maly cytacik:
    - Naprawde? a co teraz pan chce zglosic?
    - Nie już ja znalazlem.
    - Jak to pan znalazl?
    - Schowalem ją w inne niz zwykle miejsce i zostawilem w samochodzie, a teraz
    znalazlem.
    - To o co panu chodzi?
    - No przeciez nie moge sie do was dodzwonic od poltorej godziny a jakbym jej
    nie znalazl?
    - ale teraz sie pan dodzwonil i znalazl pan.

    Z profesjonalnym pozdrowieniem
    Yorge

  • 2. Data: 2002-07-03 07:59:47
    Temat: Re: Przygoda ze zgubonym maesto w BGZ
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <y...@y...pl>
> [...]
    > (...) Cały czas krence z komorki(od momentu jak
    > nie zorjetowalem sie ze nie mam karty minelo prawie godzine).

    to z komorki mozna dzwonic na 0-801 ?
    jesli tak to zdrwadzcie jak to sie robi (jakie miasto podac jako kierunkowe)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-07-03 15:59:09
    Od: <y...@y...pl>

    > Użytkownik <y...@y...pl>
    >
    > to z komorki mozna dzwonic na 0-801 ?
    > jesli tak to zdrwadzcie jak to sie robi (jakie miasto podac jako kierunkowe)
    > *** blad ***
    krecisz tak:
    +48800336699

    z mojej mozna tyle ze to niemiecka komorka ;-) w D2
    Taniej wchodzi dzwonic w europie niz te wszstkie biznes Ery czy inne takie.
    Yorge

  • 4. Data: 2002-07-03 16:00:23
    Od: <y...@y...pl>

> [...]
    >
    > z mojej mozna tyle ze to niemiecka komorka ;-) w D2
    > Taniej wchodzi dzwonic w europie niz te wszstkie biznes Ery czy inne takie.
    errata;-))
    +48801336699

  • 5. Data: 2002-07-03 17:28:30
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <y...@y...pl>

    > +48801336699

    a mi Idea odpowiada, ze "nie ma takiego numeru" :(((
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-07-04 12:22:28
    Od: <y...@y...pl>

    > Użytkownik <y...@y...pl>

    > a mi Idea odpowiada, ze "nie ma takiego numeru" :(((
    > *** blad ***

    W Polsce o ile wiem każdy bank podpisuje osobnę umowe z operatorem.
    Jak rezygnowalem z uslug Citi to akurat wprowadzali coś do społyki z EraGSM.
    Yorge

  • 7. Data: 2002-07-04 12:28:38
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jul 04, 2002 at 02:22:28PM +0200, y...@y...pl wrote:

    > W Polsce o ile wiem każdy bank podpisuje osobnę umowe z operatorem.
    > Jak rezygnowalem z uslug Citi to akurat wprowadzali coś do społyki z EraGSM.
    > Yorge

    A ja sprawdzilem wlasnie ere i plusa - takoz sie nie da. Moze masz po
    prostu tepsiasty telefon bezprzewodowy z jakas dopalka? ;-)

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-07-04 13:34:12
    Od: <y...@y...pl>

    > A ja sprawdzilem wlasnie ere i plusa - takoz sie nie da. Moze masz po
    > prostu tepsiasty telefon bezprzewodowy z jakas dopalka? ;-)
    Nokia 3330 w sieci D2(Vodafone Niemcy). Pakiet biznesowy wykupiony roaming na
    Europe. O ile pamietam jest tam jakaś paczka typu dodatkowe usługi.
    Może chodzi o daodatkowe uslugi w telefoni stacjonarnej? Właśnie owe 0800....
    Ale np na 0700 juz nie moge bo mnie natchneliscie i sprawdzalem. natomiast
    bywaja jaja bo jak krece nowe plusy +48691..... to czasami laczy mnie z jakas
    stacjonarką
    Yorge