  • 1. Data: 2002-07-02 19:39:48
    Temat: Limity w PKO BP
    Od: "Loud3r" <b...@p...fm>

    Czy majac w ciagu 3 miesiecy od zalozenia konta (po takim okresie mozna sie
    ubiegac o zmiane limitow) miesieczne wplywy ponad 3k ( 1.3k zaklad pracy +
    2k wplata wlasna ) moge miec klopoty z uzyskaniem najwyzszego mozliwego
    limitu na bankomat czyli 900 zl ?
    a na marginesie PKO BP to taki fajny bank -obsluga jak w miesnym w PRL :P
    pzdr

  • 2. Data: 2002-07-03 07:30:15
    Temat: Re: Limity w PKO BP
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Zgłoś przy zakładaniu takie wpływy a chętnie dadzą Ci max limit. Myślę, że
    2k wpływów zadeklarowanych wystarczy na 900. Przejrzyj grupę bo coś oni
    kombinowali przy limitach - chyba teraz są wyższe. Po wakacjach będą mieli
    zamieszanie kolejne, bo przygotowują się do wprowadzenia:
    NRB, zmiany limitów, całkowitego odmiejscowienia i dostępu via inet do
    wszystkich kont.

  • 3. Data: 2002-07-03 17:47:01
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witam
    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> napisał:
    > /.../ Po wakacjach będą mieli
    > zamieszanie kolejne, bo przygotowują się do wprowadzenia:
    > NRB, zmiany limitów, całkowitego odmiejscowienia i dostępu via inet do
    > wszystkich kont.
    a moglbys podac zrodlo tych informacji? szczegolnie interesuje mnie dostep
    do rachunkow przez i-net.
    Pozdrawiam
    Konrad

  • 4. Data: 2002-07-03 19:16:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Loud3r <b...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afsvhf$14f$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > 2k wplata wlasna ) moge miec klopoty z uzyskaniem najwyzszego mozliwego

    Najwyzszy z mozliwych to 2500zl.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2002-07-04 07:04:27
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > 2k wplata wlasna ) moge miec klopoty z uzyskaniem najwyzszego mozliwego

    Najwiekszy mozliwy to 2500zl

    > a na marginesie PKO BP to taki fajny bank -obsluga jak w miesnym w PRL :P

    To nie chodz do oddzialu tylko sobie podpisz umowe o obsludze przez telefon
    (nie mylic z teleserwisem...;-)).
    Korzystaj z bankomatow _w_obie_strony_.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2002-07-05 20:53:05
    Od: "Loud3r" <b...@p...fm>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]

    Dla transakcji bezgotowkowych owszem ale bankomat tylko 900

    | To nie chodz do oddzialu tylko sobie podpisz umowe o obsludze przez
> [...]

    Ale, zeby podpisac ta umowe trzeba isc do miesnego i spotkac sie z totalna
    niekompetencja :P , inaczej sie nie da ;))
    Pzdr

  • 7. Data: 2002-07-08 11:21:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message
    >
    > Dla transakcji bezgotowkowych owszem ale bankomat tylko 900

    DLA BANKOMATOW max to 2500zl dziennie.
    Sam wyplacalem

    --
    Pozdrowienia