  • 1. Data: 2003-04-28 19:07:49
    Temat: Czy ktos placil KK z PeKaO SA za granica?
    Od: piotr <p...@p...onet.pl>

    chodzi mi czy oni tez sobie jak zlodziejsko przeliczaja euro na
    dolarki i na pln jak to robi PKO BP, co mi wyszlo ze na 400 euro
    dolozylem do interesu prawie 2 banki..

    pani z pko sa zarzeka sie ze nie kradna,, ze licza w walucie w jakiej
    sie kupilo - np euro i przelicza to na zl po swoim kursie ..
    skwaszonym nieco ale jeszce w normie...

    ktos ma z tym doswiadczenia? prosilbym o wsparcie :)

    piotr

  • 2. Data: 2003-04-28 19:28:48
    Temat: Re: Czy ktos placil KK z PeKaO SA za granica?
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    piotr <p...@p...onet.pl> napisal w

    > chodzi mi czy oni tez sobie jak zlodziejsko przeliczaja euro na
    > dolarki i na pln jak to robi PKO BP, co mi wyszlo ze na 400 euro
    > dolozylem do interesu prawie 2 banki..

    Rozczaruje Cie! Wszystkie banki tak licza, a w dodatku wszystkie
    twierdza, ze nie kradna :)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pulapke w adresie!)

  • 3. Data: 2003-04-28 23:36:01
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Krzysztof K. Maj wrote:
    > piotr <p...@p...onet.pl> napisal w

    > Rozczaruje Cie! Wszystkie banki tak licza, a w dodatku wszystkie
    > twierdza, ze nie kradna :)

    Witam,

    bzdura! Zalezy od karty i od kraju gdzie robisz platnosc. Zreszta - na
    stronach Pekao SA (nie ma banku PKO SA) w dziale karty sa wszystkie
    informacje co i jak jest rozliczane. A zawsze mozesz callnac 0801 365
    365 i sie dowiedziec - albo np: do opiekunki.

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2003-04-29 09:46:33
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    SzYmOn <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl> napisał w

    > Zreszta - na
    > stronach Pekao SA (nie ma banku PKO SA) w dziale karty sa wszystkie
    > informacje co i jak jest rozliczane.

    1. Nikt tu nie pisał o PKO SA, tylko o PKO BP.
    2. Wczoraj lub przedwczoraj w telewizji widziałem reklamę, gdzie jak byk
    było: PKO SA ( w reklamie oczywiście chodziło o Pekao SA).
    3. To jest typowa patologia, że są dwa banki, których nazwę wymawia się
    identycznie, a różnica jest tylko w pisowni.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 5. Data: 2003-04-29 11:22:59
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > 1. Nikt tu nie pisał o PKO SA, tylko o PKO BP.

    Ich KK są przeliczane przez euro więc płacąc w tej walucie nie powinno
    wyjść zbyt wiele w PLZ. Nie ćwiczyłem tego z moją KK ale przynajmniej
    dla debetowych VE nie mieli zbyt dobrych kursów. W najbliższych dniach
    może będę miał okazję sprawdzić jak wypada przeliczenie z SKK dla KK MC
    Silver PKO BP SA

  • 6. Data: 2003-04-29 12:33:02
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:b8lnak$876$1@pippin.warman.nask.pl...

    > Ich KK są przeliczane przez euro więc płacąc w tej walucie nie powinno
    > wyjść zbyt wiele w PLZ.

    Ale VC charge PKO BP moze byc rozliczana w USD

    > Nie ćwiczyłem tego z moją KK ale przynajmniej
    > dla debetowych VE nie mieli zbyt dobrych kursów.

    Ale i nie najgorsze bo VE jest rozliczana bezposrednio EUR-PLN.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2003-04-29 13:29:23
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Ale VC charge PKO BP moze byc rozliczana w USD

    Myślę, że tak.

    > Ale i nie najgorsze bo VE jest rozliczana bezposrednio EUR-PLN.

    ale która VE kredytowa czy debetowa?