  • 1. Data: 2003-04-28 17:38:01
    Temat: Midamerica bank pytanie
    Od: "Łukasz M." <h...@g...pl>

    Witam serdecznie
    Mam pytanie dotyczace tego banku i karty MidAmerica Chec card VISA
    mianowicie zony siostra zalozyla w stanach rachunek w tym banku a zona jest
    wspolposiadaczem tego konta i w jaki sposob mozna z niej w Polsce korzystac
    bo dzisiaj bylismy w 2 bankach i nie chcieli wyplacic gotowki odsylali do
    bankomatu i tutaj zaczelo sie nasze nieszczescie bankomt PKO BP ktory
    obsluguje karty Visa zatrzymal nam karte choc srodki na koncie sa i ponawiam
    pytanie w jaki sposo i ktore bankomaty obsluguja taka karte
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-26 12:01:38
    Temat: Re: Midamerica bank pytanie
    Od: "Wito" <w...@o...pl>

    Witam, niestety ja nie potrafie Ci pomoc ale rowniez mam z tym bankiem problem.
    nie moge znaleśc z Polsce namiarów na niego a chciałbym się dowiedzieć w jaki
    sposób mogę nie wyjeżdzając do usa wyjąc z konta w tym banku pieniądze.