  • 1. Data: 2003-04-28 18:24:57
    Temat: [mBank] SFI - konwersja
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Nie wiem czy zauważyliście, ale przy okazji ostatniej kosmetyki serwisu
    transakcyjnego oprócz nadmienianych tutaj mankamentów i pola karta kredytowa
    doszła mozliwość konwersji funduszy inwestycyjnych?

    RJCz

  • 2. Data: 2003-04-28 18:27:38
    Temat: Re: [mBank] SFI - konwersja
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kredytowa
    > doszła mozliwość konwersji funduszy inwestycyjnych?

    Ale przy "asystencie inwestycyjnym" to już mi szczęka opadła....

    RJCz

  • 3. Data: 2003-04-28 18:31:41
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b8jrqu$t5p$1@news.onet.pl>, Rafał J. Czekała wrote:
    > "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > serwisu
    > kredytowa
    >
    > Ale przy "asystencie inwestycyjnym" to już mi szczęka opadła....

    Coz taki sobie gadzet wizualny :)

  • 4. Data: 2003-04-29 09:43:28
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Rafał J. Czekała wrote:
    > Nie wiem czy zauważyliście, ale przy okazji ostatniej kosmetyki serwisu
    > transakcyjnego oprócz nadmienianych tutaj mankamentów i pola karta kredytowa
    > doszła mozliwość konwersji funduszy inwestycyjnych?

    Zauważyliśmy, ale chba wolelibyśmy żeby serwis działał bez konwarsji niż
    nie działał z konwersją ;-)
    KJ