  • 11. Data: 2003-11-17 16:47:07
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia pon, 17 lis 2003 at 14:43 GMT,
    plusz <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a):
    > a może warto poinformować klientów, że w tytule przelewu musi być numer
    > klienta i miesiąc
    > będzie znacznie łatwiej, a jeśli się dobrze poinformuje wpłacających to na
    > pewno zrozumieją

    Informować to można - nawet trzeba, ale to i tak skutkuje średnio.
    Dlatego najlepsze są subkonta (czy też konta wirtualne). Choć i tak
    trafi sie klient który puści przelew
    - za ciocie (nzwisko się niezgadza z klientem)
    - bez jakiegokolwiek identyfikującego opisu
    - nie na subkonto tylko na konto ogólne (skąd on go wziął)
    - kwotę z sufitu (aby po kwotach nie dało się sparować)
    A jak się mu przypomni o wpłacie - to twerdzi że "wy tam burdel macie"

    Dzięki bogu że ja sie tym nie musze zajmować (ale słuchać muszę)

    Acha - nie uciekniesz od elektronicznego obiegu - lepiej zacznij się do
    niego przyzwyczajaj

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 12. Data: 2003-11-17 16:51:47
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jurek Zielinski napisał:

> [...]
    > - nie na subkonto tylko na konto ogólne (skąd on go wziął)
    > - kwotę z sufitu (aby po kwotach nie dało się sparować)

    Np. ja ;-). Tytulu nigdy nie pisze, a kwoty zdarza mie sie w dziwaczny
    sposob zaokraglic w dowolna strone z dowolna dokadnoscia. Ale zawsze
    place za siebie, wiec spoldzielnia sobie radzi mimo jednego numeru
    rachunku dla wszystkich.

    Bartek

  • 13. Data: 2003-11-17 17:46:38
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    > Nie wyobrazam sobie chodzenia do jakiegos konkretnego banku tylko ze
    > wzgledu na pare zl mniejsza prowizje...

    Jeśli masz wpłatę bez opłat i wpłatę z prowizją 20 złotych polskich to co
    wybierzesz,
    filii BP jest kilka i nie trzeba ich szukać.

    > Znaczy macie same babcie staruszki, dla ktorych przelew to sila
    > nieczysta? 8-)
    >
    > MJ

    Byś się zdziwił jacy są młodzi studenci.

    Piotr

  • 14. Data: 2003-11-17 17:58:29
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku .......? Dzięki
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    Tu nawet nie chodzi o moje utrudnienia , ale o fakt olewania klienta
    indywidualnego i firmy oraz wymuszania swoich widzimisię przez
    takie instytucje.

    Przeciez z tego żyją banki. A tu co chwila wymyslają jakieś bariery
    oby jak najbardziej utrudnic swoim klientom życie.

    A przecież tak się reklamują że wychodzą do klietna.
    Raz z krzykiem obniżają opłaty, żeby za 2-3 miesiące dowalić
    opłate 3 razy większą, ale to już po cichu drobnym maczkiem.

    Z drugiej strony to jak będzie chciał ktoś z kontroli załącznik to go
    wyślę do Ministerstwa Finansów (bo podobno z tamtąd jest ta
    dyspozycja).

    Dzięki za wszelkie podpowiedzi.

    Muszę sprawdzić to netbankingi i homebankingi.
    Zabiorę się do ich prezesa i bedziem gadać.

    Pozdrawiam

    Piotr z Płocka

  • 15. Data: 2003-11-17 19:12:03
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia pon, 17 lis 2003 at 16:51 GMT,
    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(a):

> [...]
    > sposob zaokraglic w dowolna strone z dowolna dokadnoscia. Ale zawsze
    > place za siebie, wiec spoldzielnia sobie radzi mimo jednego numeru

    Odkąd sie nasłuchałem epitetów pod adresami takich płatników, grzecznie
    wpisuję jeszcze tytule przelewu identyfikator płatnika (oprócz tego
    oczywiście płacę za siebie, z kwotami to już jest roznie)
    Generalnie przyjmuje zasadę - aby była możliwa identyfikacja na
    podstawie co najmniej dwu danych.

    Jak następnym razem bedziesz puszczał przelew, to pomysl sobie co
    mamrocze tam pod nosem ktos, kto recznie próbuje przypasowąć do kogoś
    tą wpłatę (bo automat stwiedził że brak jednoznacznej identyfikacji).
    Nic dobrego nie mamnrocze :)

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 16. Data: 2003-11-17 19:28:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "PiotrR" <w...@p...onet.pl> writes:

    > Jeśli masz wpłatę bez opłat i wpłatę z prowizją 20 złotych polskich
    > to co wybierzesz,

    Przelew oczywiscie.

    Bez przesady poza tym, naprawde 20 za wplate to rzadko ktory bank
    sobie liczy.

    MJ

  • 17. Data: 2003-11-17 21:50:16
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Systemy homebankingu (bo nie o internet tutaj chodzi tylko dostep wdzwaniany
    > (modemowy) sa stworzone wlasnie do tego typu operacji.

    nie wiem czy piszesz o homebankingu w pko bp czy ogolnie,
    w kazdym razie niektore banki oferuja te systemy rowniez przez internet

  • 18. Data: 2003-11-18 01:11:32
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    > Przelew oczywiscie.
    >
    > Bez przesady poza tym, naprawde 20 za wplate to rzadko ktory bank
    > sobie liczy.
    >
    > MJ

    PeKaO SA od wpłat na tzw. drukach nie standardowych, którymi są np.
    książeczki
    opłat za mieszkanie.

    Piotr

  • 19. Data: 2003-11-18 01:15:39
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jurek Zielinski" <j...@t...debica.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mamrocze tam pod nosem ktos, kto recznie próbuje przypasowąć do kogoś
    > tą wpłatę (bo automat stwiedził że brak jednoznacznej identyfikacji).

    Epitetów to jeszcze nic.
    A jak przychodzi do ciebie wpłata bez nazwiska i adresu - sama kwota.
    A później po dwóch latach szukaj takiemu pieniędzy bo przeciez on wpłacił.
    A jak się mu pokaże że nie wpisał kto on jest to robi tylko głupia minę.
    Ludzie potrafia być nieoczekiwani.

    Piotr

  • 20. Data: 2003-11-18 07:36:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "PiotrR" <w...@p...onet.pl> writes:

    > PeKaO SA

    No, ten akurat bank jest slynny z roznych rzeczy...

    > od wpłat na tzw. drukach nie standardowych, którymi są np.
    > książeczki opłat za mieszkanie.

    Mozna przepisac na druk standard.

    Przede wszystkim mozna dac ludziom ksiazeczki zlozone z drukow
    standard. Ale to jeszcze w spoldzielni musi pracowac ktos normalny.

    MJ