  • 1. Data: 2003-11-16 17:48:53
    Temat: przelew na Białoruś
    Od: "Marek" <m...@U...gazeta.pl>

    Jak przelac w najsensowniejszy sposob (szybki i tani) okolo 100 $ ?

    dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2003-11-16 18:57:50
    Temat: Re: przelew na Białoruś
    Od: Witek <w...@m...md>

    "Marek" <m...@U...gazeta.pl> wrote in news:bp8d9s$bja$1@inews.gazeta.pl:

    > Jak przelac w najsensowniejszy sposob (szybki i tani) okolo 100 $ ?

    Moze przez Western Union. Na Ukrainie jest to popularny sposob przekazu
    pieniedzy. Moze wiec tez na Bialorusi.

    Witek

  • 3. Data: 2003-11-16 20:10:54
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Witek" <w...@m...md> wrote in message

    > Moze przez Western Union. Na Ukrainie jest to popularny sposob przekazu
    > pieniedzy. Moze wiec tez na Bialorusi.

    potwornie kosztowny.
    A jak jak jest na ukrainie i w ogóle w tamtych regionach z realizacją
    czeków w bankach?

  • 4. Data: 2003-11-16 20:55:12
    Temat: Odp: przelew na Białoruś
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik poilkj <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bp8ll5$b0a$...@i...gazeta.pl...

    > potwornie kosztowny.
    > A jak jak jest na ukrainie i w ogóle w tamtych regionach z realizacją
    > czeków w bankach?
    Ha..
    Jeśli osobie prywatnej to:
    Kupic kartę MAESTRO ING - cena 9 zeta
    wpłacić 30 zeta ( minimum)
    Przesłać pocztą do odbiorcy
    gdy dotrze telefonicznie podac mu PIN i wpłacić pozostałe pieniadze do
    równowartości 104 $
    (nie wiem jak na Białorusi, ale na Ukrainie KAŻDY bankomat - a korzystałem z
    bodajże 6 w Kowlu, Jałcie, Simferopolu, Odessie, Czerniowcach i Fieodozjii -
    miał opcję wypłaty DOLARÓW i hrywien - do wyboru)

    odbiorca idzie do pierwszego lepszego bankomatu i pobiera pieniądze z
    prowizją bodajże 3 %
    Po roku końcówka jest do odebrania bez prowizji

    Karta po zrealizowaniu operacji idzie do kosza lub na pamiątkę
    Koszt operacji 9 zeta + 3 % kwoty przesylanej + koszty telefonu i listu

    jak karta nie dojdzie... tracimy 5 zeta by wydostać 25 ( prowizja za wypłatę
    w kasie jest 5 zeta)

    Po wypłaceniu pieniedzy odbiorca ma na pamiątkę kartę z balonami:)

    Skoro CZEKI chcesz przesyłać, to taniej chyba wyjdzie ten sposób.....

    karta do kupienia w 20 minut w kazdym oddziale ING, na karcie nie ma danych
    właściciela

  • 5. Data: 2003-11-17 03:56:45
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    > Skoro CZEKI chcesz przesyłać, to taniej chyba wyjdzie ten sposób.....
    >
    > karta do kupienia w 20 minut w kazdym oddziale ING, na karcie nie ma
    danych
    > właściciela

    z różnych powodów karta odpada. wolałbym czeki, tylko niech mi ktoś powie,
    czy oni są w stanie to zrealizować.

  • 6. Data: 2003-11-17 06:34:58
    Od: Witek <w...@m...md>

    "poilkj" <p...@g...pl> wrote in

    > A jak jak jest na ukrainie i w ogóle w tamtych regionach z realizacją
    > czeków w bankach?

    Nie mam pojecia. Ale powiem tyle ze biura Western Union sa w Odessie na
    kazdym rogu.

    Witek

  • 7. Data: 2003-11-17 08:42:06
    Temat: Re: Odp: przelew na Białoruś
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik k...@i...pl napisał:

    > jak karta nie dojdzie... tracimy 5 zeta by wydostać 25 ( prowizja za wypłatę
    > w kasie jest 5 zeta)

    Przecież te 30 zł można wypłacić z bankomatu (nawet zaraz w oddziale,
    gdzie się kartę kupowało) przed wysłaniem.

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 8. Data: 2003-11-17 13:45:15
    Od: "krzysiek" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Przecież te 30 zł można wypłacić z bankomatu (nawet zaraz w oddziale,
    > gdzie się kartę kupowało) przed wysłaniem.
    Faktycznie. Czyli zupełnie bez ryzyka transfer z kosztem 3% + koszt listu +
    9 zł

  • 9. Data: 2003-11-18 21:20:39
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Jak przelac w najsensowniejszy sposob (szybki i tani) okolo 100 $ ?

    Nie ma takiego sposobu. Jeśli chcesz to dać osobie prywatnej , rezydentowi
    na jego rachunek, to bez odpowiedniej umowy głowe mu predzej oderwą niż
    wypłaca, podobnie w Rosji i Ukrainie.

    Wojtek