  • 1. Data: 2003-11-16 17:12:40
    Temat: Wskaznik wibor -
    Od: mariusz <m...@i...pl>

    .. co sadzicie o wskazniku wibor, spadnie czy pojdzie w gore? Interesuja mnie wasze
    opinie na temat tego wskaznika, moze ktos z Was bral kredyt, leasing ... Serdeczne
    dzieki
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-11-16 20:30:50
    Temat: Re: Wskaznik wibor -
    Od: rafael <r...@w...pl>

> [...]
    wasze opinie na temat tego wskaznika, moze ktos z Was bral kredyt, leasing ...
    Pozatym ludzie jakby spali , jakby nie było zadnych znawcow czy wrozbitow.Nikt Ci
    chyba nie pomoze.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2003-11-16 21:04:52
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    mariusz napisal/a:
    > .. co sadzicie o wskazniku wibor, spadnie czy pojdzie w gore?
    > Interesuja mnie wasze opinie na temat tego wskaznika, moze ktos z Was
    > bral kredyt, leasing ... Serdeczne dzieki

    ja mam kredyt oparty na Wiborze ale co tu zmieni moja opinia? ;-))
    zależy mi na tym, by spadł, ale widzę w nim niestety potencjał wzrostu :(((
    Mimo wszystko, nadal nie wchodziłbym w EUR czy CHF

    Zbiggy
    (wz. tensora :)