  • 151. Data: 2003-11-24 23:13:12
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywaniezalączników do wyciągów?
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    .
    > --
    > "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    > [Georges Courteline]

    Ma tyle samo co ten górnolotny cytat do ustawy o biopaliwach.

    Z poważaniem

    PiotrR

  • 152. Data: 2003-11-25 09:35:25
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia Mon, 24 Nov 2003 22:03:23 +0100, osobnik ukrywajacy sie
    pod pseudonimem "PiotrR" <w...@p...onet.pl> w wiadomosci
    <bptrri$4vd$1@nemesis.news.tpi.pl> napisal/a:

    >A co do interesów spółdzielców to juz się wypowiadałem jaki jest mój
    >interes,
    >a jak ktoś nie czytał to jego problema.

    Twoim zakichanym interesem jest sluzenie swoim klientom -
    spoldzielcom. Jesli tego nie rozumiesz, tym gorzej dla ciebie.

    >Nie chce mi się po raz dziesiąty odpowiadać na to pytanie.

    Napisales "filii BP jest kilka i nie trzeba ich szukać" w
    bpb2li$l3r$...@a...news.tpi.pl. jakim prawem chcesz ludzi zmuszac
    do pojscia do PKO BP ? [1] Bo ci tak wygodniej ? A co obchodzi
    społdzielcow twoja wygoda. TY wobec nich pelnisz sluzebna role, jak
    sie nie podoba zrezygnuj.

    BTW, prowizje za przelewy nie wynosza 10-25 zlotych, takie to istnieja
    przy wplatach gotowkowych na rachunek w obcym banku. Rozrozniasz jedno
    i drugie ?

    [1] Juz ci ktos wspomnial, ze nastepuje calkowite przejscie na Elixir.
    Z obcych bankow nie bedziesz mial papierowych potwierdzen i juz.

    Przemek

  • 153. Data: 2003-11-25 13:35:49
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PiotrR napisał:

    > To nie miej pretensji do kogoś kto prowadzi rozmowę, a ty sie wcinasz
    > pod koniec gadki.

    Ojojoj, nie odpuszczasz. Nie mam do Ciebie pretensji, bo niby o co?
    Czytam sobie newsy i widze pozegnanie skierowane w kosmos, to
    stwierdzilem, ze musi to byc niezwylke rzadko spotykane
    samosplonkowanie. Nie moglem uwierzyc, ze takie szczescie internetowego
    odkrywcy mnie spotkalo i chcialem sie upewnic.

    > Niech mi będzie.
    > A że tak sie przekornie zapytam to co Cię wali :)

    To ze uzywasz OE od biedy moge zrozumiec, ale tego, ze przekornie nie
    rozumiesz prostych zdan juz nie. :-P

    Bartol

  • 154. Data: 2003-11-25 13:37:11
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl> writes:

    > [1] Juz ci ktos wspomnial, ze nastepuje calkowite przejscie na Elixir.
    > Z obcych bankow nie bedziesz mial papierowych potwierdzen i juz.

    Nawiasem mowiac dziwi mnie troche, czemu "tuz" przed przejsciem na
    rozliczenia wylacznie "elektryczne" zmieniono druczki wplat z
    3-czesciowych na 4-czesciowe...

    MJ

  • 155. Data: 2003-11-25 13:38:20
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PiotrR napisał:

    > Ma tyle samo co ten górnolotny cytat do ustawy o biopaliwach.

    Komentowanie czyichs podpisow, ktore ze swej natury maja sie nijak do
    tresci wiadomosci moze przyjsc do glowy jedynie uzytkownikowi OE. Heh. :-|

    Swoja droga to bardzo smakowity i soczysty cytat.

    Bartol

  • 156. Data: 2003-11-25 22:51:21
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jest to oficjalny dokument z banku - tak oni mi to proponuja i ja nie widzę
    > innego wykorzystania.
    >
    > Nie widzę sprzeczności
    > lokator będzie miał konta formacie
    > 00 0000 0000 0000 0000 0XNN NNNN

    No to patrz, piszę dużymi literami:
    Jeżeli 'każdy kontrahent zostanie oznaczony 7 cyfrowym ID' (XNN NNNN)
    to X nie może jednocześnie identyfikować rodzaju operacji.
    Albo 7cyfrowy ID kontrachenta,
    albo 6cyfrowy ID kontrachenta i 1cyfrowy ID operacji

    > Tak mi to przekazano.
    a w to wierzę

    > Nie mam takiego szczęścia - u mnie już nie mam dowodów (czasami
    > po kilka sztuk).
    I to ma być problem?
    żebyś napisał kilka tysięcy, albo choć kilkaset co miesiąc...

    > Czyli teraz rozmawiacie na temat tego co ma zacząć działać za pół roku.
    > Odlot.
    > To tak jak Prokom robi z ZUSem
    Kpisz?
    aha,przecież Ty wolisz rozmawiać,
    że już od pół roku nie dostajesz kwitków ...

    Do połowy roku mamy aktualne książeczki
    z kwitkiem dla odbiorcy i kodem paskowym
    więc do tego czasu musi działać nowe rozwiązanie.
    Najpóżniej do tego czasu firma przystosuje oprogramowanie
    w spółdzielni do SWRK, a prawdopodobnie zrobi to znacznie wcześniej.
    I tyle w temacie,
    kijem Wisły nie zawrócisz, choćbyś niewiem jak nim wymachiwał.

  • 157. Data: 2003-11-26 01:18:08
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

> [...]
    > samosplonkowanie. Nie moglem uwierzyc, ze takie szczescie internetowego
    > odkrywcy mnie spotkalo i chcialem sie upewnic.

    Taa

    > To ze uzywasz OE od biedy moge zrozumiec, ale tego, ze przekornie nie
    > rozumiesz prostych zdan juz nie. :-P
    >
    > Bartol

    Ja mam to szczęście że wiem komu i na co odpowiadam, ale jeśli ty tego nie
    widzisz to już nie mój problem.

    PiotrR

  • 158. Data: 2003-11-26 01:19:14
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    > Komentowanie czyichs podpisow, ktore ze swej natury maja sie nijak do
    > tresci wiadomosci moze przyjsc do glowy jedynie uzytkownikowi OE. Heh. :-|

    Przykre

    PiotrR

  • 159. Data: 2003-11-26 01:36:40
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Wrzesiński" <p...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:t186svc5068ejf2c4r9dbilrv48asgchmm@4ax.com...
> [...]
    >
    > Twoim zakichanym interesem jest sluzenie swoim klientom -
    > spoldzielcom. Jesli tego nie rozumiesz, tym gorzej dla ciebie.

    A Ty myślisz, że po kiego grzyba pytam się jak wywalczyć coś od banku.
    Jeśli bym walczył z lokatorami to moje pytanie byłoby na innej grupie i może
    było zatytułowane "Jak zrobić w balona lokatorów?"

    > Napisales "filii BP jest kilka i nie trzeba ich szukać" w

    I to jest złe że wybrany jest bank, z największą liczbą oddziałów.

    > bpb2li$l3r$...@a...news.tpi.pl. jakim prawem chcesz ludzi zmuszac
    > do pojscia do PKO BP ? [1] Bo ci tak wygodniej ? A co obchodzi

    To teraz sobie wezmę Bank Millenium i niech sobie szukają oddziałów
    żeby płacić opłaty bez prowizji.

    Tylko się naszukają bo w Płocku nie ma jego oddziału.
    Ja dostanę wyciągi, ale czy na nich będą jakieś pieniądze to się zdziwię.

    > społdzielcow twoja wygoda. TY wobec nich pelnisz sluzebna role, jak
    > sie nie podoba zrezygnuj.

    Następny.

    > BTW, prowizje za przelewy nie wynosza 10-25 zlotych, takie to istnieja
    > przy wplatach gotowkowych na rachunek w obcym banku. Rozrozniasz jedno
    > i drugie ?

    Opłaty za mieszkanie to wpłata gotówkowa w 95%, chyba że się coś zmieniło.

    Najpierw mówisz o tym, że żle wybieram najbardziej dostępny bank , w którym
    nie ma prowizji, a następnie mówisz , że duże prowizje są płacąc w innych
    bankach.
    Jeśli mam wybrać bank z jednym oddziałem na jakimś zadupiu miasta, to
    komu się będzie chciało tam lecieć i wpłacać bo tam jest bez prowizji.
    Może z 5 % ludzi tak zrobi.

    Nie widzę tu logiki Twego rozumowania.

    > [1] Juz ci ktos wspomnial, ze nastepuje calkowite przejscie na Elixir.
    > Z obcych bankow nie bedziesz mial papierowych potwierdzen i juz.
    >
    > Przemek

    Tu wreszczie odpowiada Pan na moje zasadnicze pytanie.
    I bardzo dziękuję.

    PiotrR

  • 160. Data: 2003-11-26 01:49:54
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Albo 7cyfrowy ID kontrachenta,
    > albo 6cyfrowy ID kontrachenta i 1cyfrowy ID operacji

    Tak 1+6
    Niedomówienie z którejś ze stron.

    > a w to wierzę

    > I to ma być problem?
    > żebyś napisał kilka tysięcy, albo choć kilkaset co miesiąc...

    Napisałem w rozumieniu że jest kilka z kilku tysięcy.

    > Kpisz?

    Kpię

    > aha,przecież Ty wolisz rozmawiać,
    > że już od pół roku nie dostajesz kwitków ...

    Piszesz że planowo będzie Ci to działać przełomI/II kw, czyli
    marzec/kwiecień 2004 . Mamy teraz listopad 2003, czyli za jakieś 5 miesięcy
    powinieneś ! mieć sprawny system.

    > Do połowy roku mamy aktualne książeczki
    > z kwitkiem dla odbiorcy i kodem paskowym
    > więc do tego czasu musi działać nowe rozwiązanie.
    > Najpóżniej do tego czasu firma przystosuje oprogramowanie

    Prokom w Zusie też ma takie umowy, a do dzisiaj większość nie działa
    prawidłowo.

    > w spółdzielni do SWRK, a prawdopodobnie zrobi to znacznie wcześniej.

    Prawdopodobnie?

    PiotrR