  • 1. Data: 2003-11-17 05:12:46
    Temat: Fortis Bank - warto?
    Od: "Monika" <m...@i...net.pl>

    Witam,

    Zastanawiam się nad zmianą banku (konto firmy).
    Czy może ktoś ma konto w tym banku i może wyrazić swoja opinię?

    Pozdrawiam,
    Monika

  • 2. Data: 2003-11-18 21:17:35
    Temat: Re: Fortis Bank - warto?
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Zastanawiam się nad zmianą banku (konto firmy).
    > Czy może ktoś ma konto w tym banku i może wyrazić swoja opinię?

    Jedna ze znanych mi firm posiada tam rachunek. Zakłada akredytywy importowe,
    płaci bieżące zobowiązania na calym świecie, otrzymuje też wpłaty od
    klientów - również z całego świata. Bardzo elstyczni i szybko reagują na
    zapytania, prośby czy oczekiwania. (saldo ok 2000000 USd miesięcznie), bez
    najmniejszych zastrzeżeń :)
    Wojtek