  • 1. Data: 2003-04-22 19:14:36
    Temat: Czy kozysta jeszcze ktos z uslug banku PKO SA?
    Od: "piotr" <p...@i...pl>

    Czy kozysta jeszcze ktos z uslug banku PKO SA?

    dziekuje

  • 2. Data: 2003-04-22 19:21:07
    Temat: Re: Czy kozysta jeszcze ktos z uslug banku PKO SA?
    Od: "tucy" <t...@u...lublin.pl>

  • 3. Data: 2003-04-22 19:45:44
    Od: m...@a...pl

    > Pekao SA tylko makaroniarze a PKO BP SA emeryci
    >
    > Tucy

    To pewnie Nordea - Skandynawowie, a LG Petrobank - Koreańczycy? ;-))

    Ja korzystam z Pekao SA - od dość dawna i jestem (w zasadzie) zadowolony...

    m23m
    Polak, 30-latek :-)

  • 4. Data: 2003-04-22 19:56:25
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "piotr" <p...@i...pl> wrote in news:b844ag$jg3$1
    @galaxy.uci.agh.edu.pl:

    > Czy kozysta jeszcze ktos z uslug banku PKO SA?

    Nie ma takiego banku...

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 5. Data: 2003-04-22 20:03:28
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    znowu sie zaczyna hiih
    juz bylo o tym bodajze wczoraj czy przedwczoraj

    PeKaO S.A.
    zapewne chodzilo o ten bank :))

    pozdrawiam

    Tomek

  • 6. Data: 2003-04-22 20:21:52
    Od: "piotr" <p...@i...pl>

    > Nie ma takiego banku...

    Pekao SA

  • 7. Data: 2003-04-22 20:22:36
    Od: "piotr" <p...@i...pl>

    oczywiscie bank Pekao SA
    przepraszam za blad

  • 8. Data: 2003-04-22 20:24:20
    Od: "piotr" <p...@i...pl>

    Ja korzystam z Pekao SA - od dość dawna i jestem (w zasadzie) zadowolony...

    a niskie oprocentowanie?

  • 9. Data: 2003-04-22 21:01:10
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "piotr" <p...@i...pl> wrote in news:b8488u$1q1$1
    @galaxy.uci.agh.edu.pl:

    /ciach.../

    > Pekao SA

    No jesli chodzi o Pekao to np. ja korzystam. Chwale sobie funkcjonalnosc i
    bezpieczenstwo kanalu internetowego, ubezpieczenie NNW, dobra karte - MC Shell,
    mozliwosc wplat w oddziale. Po skalkulowaniu kosztow rocznego utrzymania konta
    zrobilem wielkie oczy i zrezygnowalem z drugiej karty charge :-)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 10. Data: 2003-04-23 07:00:55
    Od: m...@a...pl

    > Ja korzystam z Pekao SA - od dość dawna i jestem (w zasadzie) zadowolony...
    >
    > a niskie oprocentowanie?

    Tak, to jest problem. Ale od tego mam mBank... :-)
    Pekao SA daje mi sporo różnych kart (uzupełniam je Amexem z Millennium), wysoki
    limit w Eurokoncie i osobistą obsługę bez kolejek (Eurokonto VIP) w dużej
    ilości oddziałów.

    m23m