  • 1. Data: 2005-07-12 17:57:21
    Temat: Czy kartą Maestro ING można płacić w sieci?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Czy kartą Maestro ING można płacić w sieci? W szczególności chodzi mi o
    akceptowalność tej karty przez Amazon i PayPal. W tej chwili posiadam VE,
    ale rozważam zmianę na Maestro i chciałem się upewnić czy coś w ten sposób
    zyskam.

    chairon

  • 2. Data: 2005-07-12 17:58:12
    Temat: Re: Czy kartą Maestro ING można płacić w sieci?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    chairon wrote:
    > Witam
    >
    > Czy kartą Maestro ING można płacić w sieci?

    Nie.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-07-12 18:04:56
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    > Nie.

    A czy któraś z przedpłaconych się do tego nadaje?

    --
    chairon

  • 4. Data: 2005-07-12 18:07:34
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    chairon napisał(a):

    > A czy któraś z przedpłaconych się do tego nadaje?

    BZWBK

  • 5. Data: 2005-07-12 18:10:10
    Od: "cenzor chamstwa" <c...@g...pl>

    chairon <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > ale rozważam zmianę na Maestro i chciałem się upewnić czy coś w ten sposób

    ?P)

  • 6. Data: 2005-07-12 18:17:47
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

> [...]

    > ale rozważam zmianę na Maestro i chciałem się upewnić czy coś w ten sposób

    Moze i pre-paidem BZWBK mozna placic w sieci, tylko ze na karte przyznawany
    jest limit doladowan, czy cos w ten desen.
    Generalnie, jezeli na karte masz limit 500 zl, to mozesz chyba wplacic 1000,
    ale pierwsza kwota, ktora system widzi jest 500 i tylko 500. Wykorzystasz te
    500, dopiero kolejne 500 mozesz wykorzystac.

    Moze troche chaotecznnie to przedstawilem, ale wiem np. ze duzych platnosci
    (np. za bilet lotniczy/wakacje) te karta nie zrobisz, bo nie doladujesz
    rachunku karty jakas wieksza kwota.

    Upewnij sie na infolinii BZWBK.

  • 7. Data: 2005-07-12 21:37:34
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    chairon wrote:

    > A czy któraś z przedpłaconych się do tego nadaje?

    istnieją na rynku karty przedpłacone 'zaprojektowane' z myślą o takich
    transakcjach:

    eKarta -- mBank
    netk@rta - MultiBank

    może eKarta spełni Twoje wymagania?

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net

  • 8. Data: 2005-07-12 21:48:07
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    > netk@rta - MultiBank

    Bylbym bardzo ostrozny z netkarta MB-nie przechodzi na ogromnej ilosci stron
    punktow uslugowych w internecie.

    Chyba ze po monitach klientow MB z nudow zadbal, aby ten bubel zaczal
    wreszcie dzialac; mnie jednak na ok 7 prob transakcji na roznych stronach
    przeszla 1 (nie mowiac juz, ze przez telefon nia sie nie da zaplacic, pomimo
    umieszczonej takiej info przez wystawce tego plastyku na karcie).

    To ze na jakies www mozna placic VISA, nie znaczy to wcale, ze netkarta,
    ktora rzekomo VISA jest tez mozna placic.

  • 9. Data: 2005-07-13 06:17:13
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Jacek napisał(a):

> [...]

    A trzeba mieć konto w mBanku?