  • 11. Data: 2007-03-08 10:44:21
    Temat: Re: Czy jeszcze jakie? bankomaty wypłacajš drobne ?
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "SDD" <s...@t...pl> wrote in message
    news:esoohp$jbu$1@news.onet.pl...

    > Gdyby chodzilo o cos innego, z pewnoscia zadalby inne pytanie.
    > Jak ktos Cie pyta, jak dojechac do Krakowa, to wyjasniasz mu zasade
    > dzialania satelity szpiegowskiego?

    Ale on nie pytal jak dojechac do Krakowa tylko czy da sie dojechac do
    Krakowa.

  • 12. Data: 2007-03-08 11:09:28
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Kamil Jońca wrote:

    > Bzwbk - 10 PLN
    > PKO BP - 20 PLN
    > te udało mi sie wypłacić.

    pko sa z tego co pamiętam też chyba 20 PLN

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 13. Data: 2007-03-08 11:42:16
    Temat: Re: Czy jeszcze jakieś bankomaty wypłacają drobne ?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
    Pytanie może niezbyt precyzyjne, ale chodziło mi też o to, czego się
    inteligentni domyślili, któreż to bankomaty wypłacają mniejsze
    nominały niz 50 PLN, a nie tylko czy są take :).

    Byłem w cash4you, ale wypłata skończyłą się porażką, gdyż karta była
    ważna do 02/07 i zapomniałem aktywować nowej ... :))

    Ale proponował nawet kwotę 20 PLN, także chyba taką potrafi wypłacić.

    pzdr,
    Dentarg

  • 14. Data: 2007-03-08 12:22:06
    Temat: Re: Czy jeszcze jakieś bankomaty wypłacajš drobne ?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 08 Mar 2007 12:42:16 +0100, Dentarg napisał(a):

    > Byłem w cash4you,
    > Ale proponował nawet kwotę 20 PLN, także chyba taką potrafi wypłacić.

    Ale dla odmiany nie wypłacisz 50 zł, bo takich banknotów nie mają.

  • 15. Data: 2007-03-08 12:57:13
    Od: k...@k...gliwice.pl

    bankomaty ING, ale tylko wybrane ( zawsze na bankomacie który wypłaca
    drobne jest taka informacja )

    pzdr

  • 16. Data: 2007-03-08 13:16:12
    Temat: Re: Czy jeszcze jakieœ bankomaty wypłacajš drobne ?
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dentarg <d...@i...com> napisał(a):

    > Czy są jeszcze bankomaty, które wypłacają mniejsze kwoty niż 50 PLN ?

    BZ WBK - 10 PLN
    PEKAO SA - chyba 10 PLN (dawno nie sprawdzalem), na pewno 20 PLN.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 17. Data: 2007-03-08 13:39:47
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    k...@k...gliwice.pl napisał(a):
    > bankomaty ING, ale tylko wybrane ( zawsze na bankomacie który wypłaca
    > drobne jest taka informacja )

    Chyba jakaś lokalna specyfika. Ja INGomatów widziałem mnóstwo, często
    korzystałem z "drobnych", ale żadnych informacji na nich nie było.

  • 18. Data: 2007-03-08 16:09:00
    Temat: Re: Czy jeszcze jakies bankomaty wypłacaja drobne ?
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    > Czy są jeszcze bankomaty, które wypłacają mniejsze kwoty niż 50 PLN ?

    BPH - 20 zl

    --
    Jelcyn
    www.jelcyn.com

  • 19. Data: 2007-03-08 18:00:01
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Krzysztof Rojek napisał:

    > cash4you
    I KB
    > chyba także pko bp
    Tak - oba po 20.
    BGŻ też ma dwudziestki ale wydaje min.50
    Różne spółdzielcze mogą też mieć drobnicę np. BS Piaski we wsi Świdnik.
    2 lata temu korzystałem z bankomatu jakiegoś BS w Szczawnicy i był
    załadowany 10, 50, 100 i 200 :-)

    Przemek

  • 20. Data: 2007-03-09 14:00:43
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Dentarg <d...@i...com> writes:

    > Czy są jeszcze bankomaty, które wypłacają mniejsze kwoty niż 50 PLN ?

    bzwbk

    --
    jimmij