  • 1. Data: 2007-03-07 23:36:44
    Temat: Najtaniej przelew do banku w USA? jak?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Z jakiego banku najtaniej wyslac przelewem pieniazki do USA na konto w
    banku..Paypal odpada...

    --
    ahtung CrossPost....

  • 2. Data: 2007-03-07 23:53:32
    Temat: Re: Najtaniej przelew do banku w USA? jak?
    Od: "mrbravo" <d...@w...pl>

    Najtaniej z mbanku, to sa groszowe oplaty, zakladasz mkonto a do niego
    rachunek, pewnie w dolarach. Z niego robisz przelew do USA.
    mrbravo

  • 3. Data: 2007-03-07 23:59:00
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    >Z jakiego banku najtaniej wyslac przelewem pieniazki do USA na
    >konto w banku..Paypal odpada...

    Nie wiem czy najtaniej, ale na pewno tanio byłoby w ING. Jeśli
    przelew składany drogą elektroniczną, to 30 zł bez względu na
    kwotę. Jak wygląda praktyka nie wiem, bo jeszcze nie testowałem.

    marekz

  • 4. Data: 2007-03-08 01:13:08
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Z jakiego banku najtaniej wyslac przelewem pieniazki do USA na konto w
    > banku..Paypal odpada...
    >
    > --
    > ahtung CrossPost....

    Ja za 10zl zrobilbym to.

  • 5. Data: 2007-03-08 07:11:50
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    kjvirtual napisał(a):

    > Ja za 10zl zrobilbym to.

    ale gdzie?

  • 6. Data: 2007-03-08 17:46:23
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > ale gdzie?

    U mnie. Ja za tyle moge to zrobic, bo mieszkam w USA i moge wykonac darmowy
    przelewic sobie z konta. A za przysluge 10zl bym wzial :)