  • 1. Data: 2007-03-08 09:52:33
    Temat: promocja kk MC w Mille....
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    takie info na wyciągu z karty:

    "Promocja dla posiadaczy kk MC Mille"
    Płać....kk, a MY zwrócimy Ci 5% wartości zakupów" (max. 760 zł)
    promocja od 05.03.2007 - 03.06.2007
    szczegóły na stronie www...ale na stronie niczego nie znalazłem, może
    ktoś wie coś więcej?

    to byłaby ciekawa promocja ;-)
    zastanawiam się jakie należy spełnić warunki...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2007-03-08 17:25:11
    Temat: Re: promocja kk MC w Mille....
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > to byłaby ciekawa promocja ;-)
    > zastanawiam się jakie należy spełnić warunki...

    Zasady:
    - każdy posiadacz karty MasterCard może brać udział w promocji,
    - Bank zwraca 5% wartości wykonanych transakcji bezgotówkowych.
    - istnieje tygodniowe odgórne ograniczenie na całkowitą kwotę dokonywanych
    na rzecz klientów zwrotów w wysokości 13 000 PLN.
    - powyżej tej kwoty Bank zaprzestaje dokonywania zwrotów w danym tygodniu -
    o przyznaniu 5% zwrotu decyduje kolejność dokonywanych i rozliczanych
    transakcji,
    - w przypadku niewykorzystania w danym tygodniu całkowitej kwoty 13 000 PLN,
    niewykorzystana część przechodzi na następny tydzień zwiększając tygodniowy
    limit,
    - istnieje ogólny limit indywidualny dla każdego posiadacza karty
    MasterCard - na przestrzeni całej promocji (13 tygodni) klient może
    otrzymać zwrot 5% do maksymalnej kwoty 760 PLN,
    - zwroty z tytułu karty dodatkowej dokonywane są na rachunek karty głównej,
    dlatego też powyższy limit (760 PLN) dotyczy wszystkich kart wydanych do
    rachunku karty głównej,

    Rozliczenie:
    a) transakcje autoryzowana od 5 marca do 1 kwietnia i rozliczona do 11
    kwietnia - uznanie rachunków klientów nastąpi do dnia 30 kwietnia
    b) transakcja autoryzowana od 2 kwietnia do 29 kwietnia i rozliczona do 9
    maja - uznanie do 31 maja
    c) transakcja autoryzowana od 30 kwietnia do 3 czerwca i rozliczona do 13
    czerwca - uznanie do 29 czerwca

  • 3. Data: 2007-03-08 19:06:56
    Od: RobertS <b...@X...pl>

    > Zasady:
    > - każdy posiadacz karty MasterCard może brać udział w promocji,
    czy nalezy cos zrobic czy bierze sie udzial automatycznie?

    czy warunki sa gdzies na ich stronie?

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-03-08 19:22:41
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > czy nalezy cos zrobic czy bierze sie udzial automatycznie?

    Wystarczy płacić.

    > czy warunki sa gdzies na ich stronie?

    Nie sądzę.
    Chociaż oczywiste jest, że powinien tam się znaleźć :)

  • 5. Data: 2007-03-08 19:28:35
    Od: RobertS <b...@X...pl>

    > Wystarczy płacić.
    ok, to przestaje zbierac punkty na Citi-BP i odkurze mille golda ;-)

    > Nie sądzę.
    > Chociaż oczywiste jest, że powinien tam się znaleźć :)

    zgodnie z info jaki mialem na wyciagu juz info powinno tam byc, ale ni
    ma ;-(

  • 6. Data: 2007-03-08 19:41:49
    Od: "Slavekk " <s...@W...gazeta.pl>

    zycie_po_zyciu <z...@g...pl> napisał(a):

    > Zasady:
    > - istnieje tygodniowe odgórne ograniczenie na całkowitą kwotę dokonywanych
    > na rzecz klientów zwrotów w wysokości 13 000 PLN.

    No i to wyjaśnia sprawę...;-)

    Startujemy w poniedziałek i po zarejestrowaniu transakcji na kwotę 260kPLN
    kończymy zabwę w tym tygodniu...
    Ciekawe czy to kończy po kilku godzinach w poniedzialek czy wczesniej...?
    Slavekk

  • 7. Data: 2007-03-11 11:39:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 08 Mar 2007 10:52:33 +0100,
    osoba podpisana: RobertS <r...@x...pl>
    napisała:
> [...]
    > ktoś wie coś więcej?
    >
    > to byłaby ciekawa promocja ;-)
    > zastanawiam się jakie należy spełnić warunki...

    No dobra. Czy warunki tej promocji znalazły się gdzieś na stronie? BO ja
    jakoś nie mogłem znaleźć. A na pytanie pocztą wewnętrzną to nie raczyli
    odpowiedzieć. To ja jednak chyba będę dalej kolekcjonował punkty BP na
    swojej Citi ;-)

    KJ

    PS. Czy ktoś wie czy w Citi się da jakoś wyświetlić kwotę autoryzowaną?
    Czy też citi dalej ćwiczy ludzi w odejmowaniu w pamięci ?