  • Data: 2018-09-05 16:40:13
    Temat: Re: Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z hipoteką zawsze tak będziesz miał, to jest dojna krowa dla banku i koło młyńskie u
    szyi - nie mają interesu w ułatwianiu tego, nie byłoby pretekstu do rżnięcia na
    opłatach.
    I żadna głupia reklama czy fama, o jakiej pisują trolle fantazjujące, tego nie
    zmieni.
    "Elektronicznie" to można przelew zrobić - jakby to była codzienna aktywność, choć
    może jak się chodzi do knajp to taki wynalazek jak przelew na numer telefonu może się
    sprawdzać.
    Co jeszcze - saldo sprawdzić, wyciąg dostać, lokatę założyć i zerwać.
    Z jakąkolwiek usługą bardziej skomplikowaną niż rachunek czy lokata i tak trzeba do
    oddziału latać - a w najlepszym wypadku kurier.
    Więc nie ma co reklamom wierzyć.
    A na te sensowne - czyli obietnice wiśni - też patrzeć z ostrożnością, teraz mnie
    carrefour wkurzył, byłem w poniedziałek i widzę na ekranach reklamę ich KK z walizką
    - sprawdzam potem w necie, a to do końca sierpnia ważne. Szkoda, bo ta karta z bgż, a
    mam ich na liście do przetestowania, tylko okazji brak. Choć i ta promo z walizką
    taka dziwna - okazuje się, to nie nie tyle walizka, co 30k punktów w bgżowym mamBonus
    - a najtańsza walizka tam kosztuje ponad 40k.