  • Data: 2018-09-05 17:27:45
    Temat: Re: Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 września 2018 16:59:40 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Dawna Sygma dawała i walizkę, i bon na 50 pln za jedną KK.
    > Teraz chyba nadal daje walizki, ale **chyba** bez bonu.

    Jeśli dawna Sygma to obecnie bgż, to nic teraz za KK nie dają - albo ja nie potrafię
    znaleźć.
    Do końca roku jedynie dla KK carrefour jest promo zwalniające z opłat na rok. Tym
    bardziej szkoda walizki, bo w obu regulaminach brak klauzuli wyłączającej łączenie
    tych promo.
    Ciekawe, jakich dokumentów dochodowych wymagają - póki co nie chce mi się testować, a
    nawet dzwonić, bo w moim carrefourze (to taki niby "prawdziwy", a nie market, ale
    taki mniejszy) nie ma usług finansowych, trzeba by się przez pół miasta przejechać.
    Ale może do końca roku coś nowego wymyślą.