  • Data: 2018-09-06 21:36:45
    Temat: Re: Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 września 2018 16:02:31 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > BGŹ, ale w galeriach.

    Rzeczywiście - ale tylko w galeriach, a w necie trzeba się tego naszukać, trafiłem
    jedynie przez zakaz łączenia tej promo z inną.
    Ale nie ma zwolnienia z opłat jak z tą carrefourowską z czasu wakacji :(
    I to też nie jest walizka tylko 30k punktów - jest jakiś kuferek za 28k, alw walizka
    najtańsza za 41k. Ale może się tam przejdę, mam jeden taki punkt niedaleko roboty.

    > BGŹ marmurowy chyba nadal daje 25 PLN miesięcznie za telefoniczne
    > lanie (baner z kurą) przez rok. Walizka nie kosztuje 300 zł.
    Hmm, to mniej czy więcej?
    Ciułać 300zł przez rok trochę mi się nie chce.
    Ale może jak z KK wyjdzie - trzeba jeszcze regulaminy poczytać.