  • Data: 2018-09-11 03:01:12
    Temat: Re: Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Dawid Rutkowski" 5...@g...co

    : Cóż, francuski bank - choć kto wie, może źle zrozumiałem
    : regulamin i otrzymujesz zgodnie z nim - a skoro to już
    : musztarda po obiedzie to nie ma co drążyć tematu (bo
    : jeszcze bgż to przeczyta i zaczną sprawdzać - i cofać
    : nagrody ;P).

    Mają w tym wprawę ;) -- kiedyś cofali.

    : Taką to można wziąć, choć wolałbym taką o koszcie 20zł, ale z 500zł wiśni,
    : bo dla 50 to nie chce mi się zawracać głowy.

    Citi dawał 800.

    > - zwolnienia warunkiem jest 1 transakcja bądź
    > 5 transakcji, ale można wynegocjować zero

    : Jedna to jeszcze do zniesienia, 5 to już dla mnie
    : za dużo - a negocjować co roku mi się nie chce.

    Kupiłem w Kauflandzie 2 (były aż 3) grejpfruty (2 z groszami za kg)
    i 5 litrów (4,49 za litr) oleju Kujawskiego -- 3 transakcje.
    W Lidlu -- trochę jogurtów i jabłek -- 2 transakcje.
    (nie mogę nosić zbyt wiele, a nie miałem ochoty na wózek)

    W Lidlu wziąłem wózek -- 1 pln i nieznana mi
    moneta brytyjska. Zaraz zobaczę, ile warta.

    Ludzie zazwyczaj odprowadzają wózki, ale niekoniecznie zabierają
    monety. Niezbyt często odchodzę od wózków bez łupów -- monety
    polskie, niepolskie, żetony... Bywa, że monety czy żetony trzeba
    wydobywać ;) przemocą -- profilaktycznie mam przy sobie kombinerki. :)
    (żetony zazwyczaj w takich sytuacjach ulegają ;) zniszczeniu, ale
    monety -- niekoniecznie)

    : Ty w ogóle sprawdzasz, co masz pod tymi banerami?

    Czasami bardzo starannie, czasami mniej starannie, zazwyczaj wcale. :)

    : Chętnie dałbym Ci zarobić i nie musisz się tym dzielić - ale wcale nie jest to
    łatwe.

    Dla mnie łatwe, ale od połowy kwietnia niemal stale choruję,
    co skutecznie utrudnia mi życie, więc i wisienek nie chwytam
    zbyt chętnie...

    Medycyna w obecnej Polsce Ludowej ;) jest fajna -- na wszystko sypie
    antybiotyk, bez badania... Na: alergię, astmę, uraz akustyczny, wysypkę
    (wysypki są zazwyczaj wirusowe) itd... Ciekawe, czy wady wzroku też można
    leczyć ;) antybiotykiem?... Układ krążenia także? ;)

    : KK załatwię raczej na "wyspie", 200zł na bp nie mam na co wydać - ale
    : jak KK będę miał to i konto otworzę i postaram się zrobić te 5 pyknięć
    : debetówką (choć brzydka). Szkoda, że nie masz banera do promo bgż - teraz
    : była taka, ale już się skończyła - 50zł za otwarcie, 100 za wpływ i wydanie,
    : 150 za powtórzenie tego jeszcze 2 razy - choć jak się czyta to, że wyślą mail,
    : aby im podać rachunek do wypłaty premii, to nóż się w kieszeni otwiera.

    Tu:

    http://danutac.oferty-kredytowe.pl/

    też możesz poszukać.

    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,