  • 1. Data: 2018-09-05 16:17:43
    Temat: Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Pytanie jest proste.
    Czy jest w Polsce bank w którym wszystko można zrobić drogą elektroniczną?

    Bo mam konto banku millenium.
    W TV reklamują jacy to oni nowocześni a w rzeczywistości jak trzeba coś
    bardziej skomplikowanego to i tak trzeba iść do oddziału banku.

    Potrzebowałem zrobić aneks do pożyczki hipotecznej.
    Najpierw musiałem podpisać wniosek o aneks.
    Potem przynieść dodatkowe papiery żeby pan zeskanował i wysłał do centrali.
    No i potem podpisać sam aneks.

    A najbardziej to wkurzyło mnie to że mieli do mnie zadzwonić jak aneks
    zostanie rozpatrzony.
    Ale pan się zwolnił i nie miał kto.

    Oczywiście moje konto elektorniczne nic nie wie na ten temat.

  • 2. Data: 2018-09-05 16:22:12
    Temat: Re: Czy jest w PL jakiś naprawdę mobilny bank
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >coś
    >bardziej skomplikowanego to i tak trzeba iść do oddziału banku.

    Mbank.
    Oni od poczatku izolowali klienta od oddziałów, i tak im zostało.

    Inteligo mozesz sprawdzic - strategia podobna.

> [...]
    >Najpierw musiałem podpisać wniosek o aneks.
    >Potem przynieść dodatkowe papiery żeby pan zeskanował i wysłał do

    Ale pewne rzeczy wymagaja podpisu i kuriera ... czasem prosciej w
    oddziale.

    J.

  • 3. Data: 2018-09-05 16:40:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Z hipoteką zawsze tak będziesz miał, to jest dojna krowa dla banku i koło młyńskie u
    szyi - nie mają interesu w ułatwianiu tego, nie byłoby pretekstu do rżnięcia na
    opłatach.
    I żadna głupia reklama czy fama, o jakiej pisują trolle fantazjujące, tego nie
    zmieni.
    "Elektronicznie" to można przelew zrobić - jakby to była codzienna aktywność, choć
    może jak się chodzi do knajp to taki wynalazek jak przelew na numer telefonu może się
    sprawdzać.
    Co jeszcze - saldo sprawdzić, wyciąg dostać, lokatę założyć i zerwać.
    Z jakąkolwiek usługą bardziej skomplikowaną niż rachunek czy lokata i tak trzeba do
    oddziału latać - a w najlepszym wypadku kurier.
    Więc nie ma co reklamom wierzyć.
    A na te sensowne - czyli obietnice wiśni - też patrzeć z ostrożnością, teraz mnie
    carrefour wkurzył, byłem w poniedziałek i widzę na ekranach reklamę ich KK z walizką
    - sprawdzam potem w necie, a to do końca sierpnia ważne. Szkoda, bo ta karta z bgż, a
    mam ich na liście do przetestowania, tylko okazji brak. Choć i ta promo z walizką
    taka dziwna - okazuje się, to nie nie tyle walizka, co 30k punktów w bgżowym mamBonus
    - a najtańsza walizka tam kosztuje ponad 40k.

  • 4. Data: 2018-09-05 16:59:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 9...@g...co

    : promo z walizką taka dziwna - okazuje się, to nie nie tyle
    : walizka, co 30k punktów w bgżowym mamBonus - a najtańsza
    : walizka tam kosztuje ponad 40k.

    Dawna Sygma dawała i walizkę, i bon na 50 pln za jedną KK.
    Teraz chyba nadal daje walizki, ale **chyba** bez bonu.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 5. Data: 2018-09-05 17:27:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 5 września 2018 16:59:40 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Dawna Sygma dawała i walizkę, i bon na 50 pln za jedną KK.
    > Teraz chyba nadal daje walizki, ale **chyba** bez bonu.

    Jeśli dawna Sygma to obecnie bgż, to nic teraz za KK nie dają - albo ja nie potrafię
    znaleźć.
    Do końca roku jedynie dla KK carrefour jest promo zwalniające z opłat na rok. Tym
    bardziej szkoda walizki, bo w obu regulaminach brak klauzuli wyłączającej łączenie
    tych promo.
    Ciekawe, jakich dokumentów dochodowych wymagają - póki co nie chce mi się testować, a
    nawet dzwonić, bo w moim carrefourze (to taki niby "prawdziwy", a nie market, ale
    taki mniejszy) nie ma usług finansowych, trzeba by się przez pół miasta przejechać.
    Ale może do końca roku coś nowego wymyślą.

  • 6. Data: 2018-09-05 17:28:25
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Ale pewne rzeczy wymagaja podpisu i kuriera ... czasem prosciej w
    > oddziale.
    ja to rozumie
    ale

    chce podpisać aneks do umowy
    i muszę iść do banku podpisać papier o WNIOSEK o aneks do umowy

    czyli musze podpisać jakiś papier zeby dostać odpowiedz czy mogę dostać
    papier właściwy
    czy to ma jakiś sens

  • 7. Data: 2018-09-05 17:55:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 5 września 2018 17:28:26 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > i muszę iść do banku podpisać papier o WNIOSEK o aneks do umowy
    >
    > czyli musze podpisać jakiś papier zeby dostać odpowiedz czy mogę dostać

    Hmm, wniosek o aneks oraz aneks to coś podobnego do np. wniosku o kartę kredytową
    oraz umowy o kartę kredytową.
    Wniosek o KK w wielu bankach można załatwić przez telefon - choćby w milku, sam
    robiłem, decyzja w 10 minut. Umowa jednak w oddziale (może kurier).
    Może wniosek o aneks hipoteczny też gdzieś się da - ale widać nie w milku.

  • 8. Data: 2018-09-06 21:36:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 6 września 2018 16:02:31 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > BGŹ, ale w galeriach.

    Rzeczywiście - ale tylko w galeriach, a w necie trzeba się tego naszukać, trafiłem
    jedynie przez zakaz łączenia tej promo z inną.
    Ale nie ma zwolnienia z opłat jak z tą carrefourowską z czasu wakacji :(
    I to też nie jest walizka tylko 30k punktów - jest jakiś kuferek za 28k, alw walizka
    najtańsza za 41k. Ale może się tam przejdę, mam jeden taki punkt niedaleko roboty.

    > BGŹ marmurowy chyba nadal daje 25 PLN miesięcznie za telefoniczne
    > lanie (baner z kurą) przez rok. Walizka nie kosztuje 300 zł.
    Hmm, to mniej czy więcej?
    Ciułać 300zł przez rok trochę mi się nie chce.
    Ale może jak z KK wyjdzie - trzeba jeszcze regulaminy poczytać.

  • 9. Data: 2018-09-06 22:58:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" d...@g...co

    : Hmm, to mniej czy więcej?

    300 pln to więcej niż tania walizka.
    Za 300 pln można nabyć bardzo lekką walizkę.

    : Ciułać 300zł przez rok trochę mi się nie chce.

    Zapisujesz 25 kont, po czym co miesiąc wlewasz
    100 pln (resztę wlewa bank za poprzedni miesiąc)
    i (nudząc się -- na sedesie ;) choćby) zlecasz
    25 przelewów w ~2 minuty. 750 pln za godzinę
    zlecania. ;)

    Możesz nawet z łona ;) przyrody zlecać -- podziwiając
    kwiatki leśne i oddychając świeżym powietrzem.

    Możesz jadąc autobusem, lub prowadząc samochód -- na
    nieprzejezdnym skrzyżowaniu. ;)

    Ode mnie możesz otrzymać 110 pln za to konto:

    60,00 zł za 5 transakcji kartą wykonanych w ciągu 1 miesiąca

    60,00 zł za pełen wniosek online zakończony uruchomieniem konta
    (potwierdzony przelewem online lub podpisaną umową
    papierową w procesie kurierskim)

    o ile ja stosownie otrzymam dzięki Tobie i podasz mi godzinę
    kliknięcia w link i wysyłki wniosku.

    : Ale może jak z KK wyjdzie - trzeba jeszcze
    : regulaminy poczytać.

    Za KK BGZ mogę Ci dać 110 pln, o ile ja stosownie otrzymam
    dzięki Tobie i podasz mi godzinę kliknięcia w link i wysyłki
    wniosku.

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=1Z9cWURx&cr=jSh5qz
    ht&s=NdnT4JTV

    )\._.,--....,'``.

  • 10. Data: 2018-09-06 23:14:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" pms4e1$gu7$...@n...news.atman.pl

    > Ode mnie możesz otrzymać 110 pln za to konto:

    Nie jestem biegły w rachunkach -- przyznaję.

    + Ode mnie możesz otrzymać 120 pln za to konto:

> [...]

    > Za KK BGZ mogę Ci dać 110 pln, o ile ja stosownie otrzymam
    > dzięki Tobie i podasz mi godzinę kliknięcia w link i wysyłki

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/renta.htm

    Prawy baner na dole. [albo dolny po prawej -- nie wiem dokładnie...]